مدیریت ترافیک در ملایر باید به سمت هوشمندسازی کامل پیش برود

فرماندار ملایر گفت: اقدامات خوبی در زمینه هوشمندسازی مدیریت ترافیک در ملایر انجام شده است، اما این موضوع، جای رشد بیشتری داشته و باید به سمت هوشمندسازی کامل پیش برود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _شنبه، نوزدهم اسفند_ در جلسه شورای ترافیک شهرستان ملایر و در جمع خبرنگاران با تاکید بر این نکته که باید مدیریت ترافیک شهرستان به سمت هوشمندسازی کامل برود، اظهار کرد: در مدیریت ترافیک، معابر درون و برون‌شهری باید به سمت هوشمندسازی با سرعت بیشتری حرکت کنیم و تا حد ممکن از ایجاد سرعت‌کاه پرهیز و امور توسط دوربین‌های کنترلی و نظارتی صورت بگیرد.

وی افزود: ورودی‌های شهرستان باید از نظر علائم ترافیکی و مؤلفه‌های استانداردسازی مورد رسیدگی قرار گرفته و کیفیت بیشتری را داشته باشند و در کنار این موضوع رفع نقاط حادثه‌خیز نیز باید مورد پیگیری جدی قرار داشته باشد.

فرماندار ملایر ادامه داد: برنامه‌های استقبال از نوروز باید بسیار ویژه مورد توجه باشد، به‌خصوص که بهار طبیعت و قرآن مجید امسال نیز با یکدیگر مقارن است.

اسماعیلی اضافه کرد: نرخ تصادفات درون و برون شهری با کاهش محسوس در شهرستان همراه بوده و این حاصل زحمت همه عزیزان در شورای ترافیک است.

وی خاطرنشان کرد: طرح مدیریت و کنترل ترافیک در ایام پایانی سال در مرکز شهر و جمعه آخر سال باید با جدیت و هوشمندی انجام شود و به شهروندان نیز اطلاع‌رسانی‌های دقیق صورت بگیرد.

کد خبر 734578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.