روح اصفهانی‌ها با اجرای زنده رویداد «نقاشی خط» تازه می‌شود

فرماندار اصفهان گفت: رویداد «نقاشی خط» ثمرات بسیار خوبی را برای شهر به همراه داشته است و در واقع روح شهروندان این کلان‌شهر با دیدن چنین آثار هنری و زیبایی در مقابل چشمانشان به‌صورت زنده در محور فرهنگی چهارباغ، تازه می‌شود.

محمدعلی احمدی در حاشیه بازدید از رویداد نقاشی خط در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در آخرین جمعه پر فضیلت ماه شعبان و در آستانه ماه مبارک رمضان رویداد نقاشی خط برگزار و آثار هنری و مبتکرانه‌ای توسط هنرمندان تولید شده است.

وی افزود: رویداد نقاشی خط ثمرات بسیار خوبی را برای شهر به همراه داشته است و در واقع روح شهروندان با دیدن چنین آثار هنری و زیبایی در مقابل چشمانشان به‌صورت زنده در محور فرهنگی چهارباغ، تازه می‌شود.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: گذر چهارباغ فرهنگی محلی برای تولید آثار مطلوب برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز شده که فضاسازی این محیط با آرامش همراه است.

احمدی با بیان اینکه هنرمندان با خلق این آثار دیدگاه‌های زیبایی، توانستند آرامش چهارباغ را افزایش دهند، گفت: این هنرمندان در عین حال که از شهرهای مختلفی مهمان اصفهان شدند، تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند، از این‌رو چنین اتفاقاتی باید برای آشنایی و حتی ارائه پیشنهاد توسط شهروندان در جاهای دیگر اصفهان برپا شود.

وی ضمن قدردانی از برگزاری این برنامه توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: سطح کار هنری هنرمندان با بازدید از این آثار مشخص بوده و بالا است، همچنین با برگزاری رویداد نقاشی خط در گذر فرهنگی چهارباغ، آموزش، نمایشگاه و آماده‌سازی فضای چهارباغ برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز توأمان با یکدیگر محقق شد.

کد خبر 734565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.