اعزام ۳۰۰ دانش آموز چهارمحالی به مناطق راهیان نور

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: در این مرحله از اعزام دانش آموزی حدود ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه چهارمحال‌وبختیاری از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا در جنوب غرب کشور بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه، کرم نظری اظهار کرد: در راستای اجرای اردوهای راهیان نور و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، کاروان دانش آموزان دختر از شهرستان‌های خانمیرزا و سامان (هرکدام ۲اتوبوس)، کوهرنگ و فارسان (هرکدام یک اتوبوس) با نام «رهروان شهید ظفر خالدی»، عازم سرزمین نور شدند.

وی افزود: شهیدظفر خالدی یکی از خردسال‌ترین شهدای کشور در دوران دفاع مقدس می‌باشد، و این کاروان مزین به نام این شهید است، تا گوشه‌هایی از رشادت‌های رزمندگان و شهدای این دیار در راستای جهاد تبیین برای آنها بازگو شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم برای معرفی شهید ظفر خالدی به‌عنوان یکی از شهدای شاخص دانش آموزی در سال آینده، انجام شده است.

نظری تصریح کرد: کاروان راهیان نور دانش آموزی در این مرحله متشکل از حدود ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر مقطع دوم متوسطه است بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا در جنوب غرب کشور از برنامه‌های این اردو است.

کد خبر 734558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.