انجام عملیات جدول‌گذاری و رنگ‌آمیزی المان‌های نوروزی در اراک

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک گفت: در راستای ساماندهی مسیر پیاده‌راه مقابل بیمارستان جدید حضرت ولی عصر(عج) واقع در خیابان دکتر مصدق، برای دفع اصولی آب های سطحی، با اتمام عملیات خاکبرداری، زیرسازی و همسطح سازی، در حال حاضر جدول‌گذاری در حال اجرا بوده و در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی از احداث پیاده‌راه مقابل ساختمان جدید بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) در خیابان دکتر مصدق خبر داد و اظهار کرد: برای ساماندهی مسیر پیاده راه برای دفع اصولی آب‌های سطحی، با اتمام عملیات خاکبرداری، زیرسازی و همسطح سازی، در حال حاضر جدول گذاری نهری در حال اجرا است و در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: نصب دریچه فلزی بر روی کانال عرضی خیابان دکتر مصدق و لکه‌گیری آسفالت آن نیز انجام شده است.

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک خاطرنشان کرد: پیرو درخواست شهروندان و بر اساس نیاز، عملیات لکه‌گیری آسفالت در کمربندی جنوبی، خیابان شهید شیرودی و کوچه بعثت و اصلاح جداول حاشیه سرپناه ایستگاه اتوبوس خیابان‌های شهید بهشتی و شهید شیرودی انجام شد.

عسگری ادامه داد: عملیات جدول گذاری نهری در کوچه مهدی سلطانی واقع در خیابان امام خمینی (ره) تکمیل شد.

وی با اشاره به همکاری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری و استقبال شهروندان از توزیع نهال رایگان اضافه کرد: با نزدیک شدن به فصل بهار، رنگ آمیزی المان‌های نوروزی پارک ملت در حال انجام است.

کد خبر 734483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.