مشارکت بیش از ۳ میلیون داوطلب جوان و امدادگر هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: بیش از سه میلیون نفر از نیروی های داوطلب، جوان و امدادگر جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳ مشارکت خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، یعقوب سلیمانی در جریان رزمایش خودرویی طرح نوروزی جمعیت هلال احمر که در محدوده حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: امسال بهار قرآن و بهار طبیعت همزمان با هم فرا می‌رسد و همین موضوع مسئولیت جمعیت هلال احمر را در ارائه خدمات چه از نوع کمی و چه از نوع کیفی دو چندان کرده‌اند.

وی با اشاره به شعار طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در سال ۱۴۰۳ افزود: شعار همراهتان هستیم را انتخاب کردیم، هلال احمر حقیقتاً اولویت و دغدغه خود را همراهی با مردم و حضور در کنار آنان می‌داند، در نوروز امسال پایگاه‌های امدادی، پست‌های ثابت، پست‌های سیار، ایجاد فضای دوستدار کودک، برپایی ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، اجرای پویش هلال رحمت، طرح مروجین سلامت و پایش سلامت، برپایی ایستگاه راهنمایی مسافران نوروزی بیشتر از سال‌های گذشته از سوی هلال احمر اجرا شده است و خدمات ما تکمیل‌تر و بهتر از سال‌های قبل خواهد بود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان با بیان اینکه در بسیاری از این مأموریت نیروهای داوطلب و جوان جمعیت هلال احمر مشارکت دارند، گفت: ۱۷۰۰ پست ثابت و سیار خواهیم داشت که شاهد رشد ۳۰ درصدی آن نسبت به سال قبل هستیم. همچنین تلاش و برنامه‌ریزی کردیم تا اقدامات هلال احمر در نوروز امسال، اقداماتی واقعی و مؤثر و کارگشا باشد.

وی با بیان اینکه بار مهمی از مأموریت نوروز بر عهده داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر است، تصریح کرد: سه میلیون نیروی داوطلب و امدادگر در طرح نوروز ۱۴۰۳ جمعیت هلال احمر حضور و مشارکت خواهند داشت. از این تعداد ۱۲۰ هزار نفر از عوامل امدادی نیز در طرح ملی نوروزی برای خدمت رسانی حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 734481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.