دستگیری ۴ نفر با ۱۰۲ هزار ماده محترقه غیرمجاز در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۱۰۲ هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز در قزوین و دستگیری چهار نفر خبر داد.

سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از کشف ۱۰۲ هزار ۷۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در قزوین و دستگیری چهار نفر در این خصوص خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال به‌منظور پیشگیری حوادث و خطرات مربوط به استفاده از مواد محترقه غیرمجاز برخورد با هنجارشکنان و عاملان خرید، فروش و توزیع مواد محترقه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران یگان امداد شهرستان قزوین حین گشت‌زنی در سطح شهر، ۹۴ هزار و ۸۸۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در اقدامی دیگر که توسط مأموران کلانتری ۲۰ اقبالیه و پاسگاه انتظامی کورانه انجام گرفت، سه نفر دستگیر شدند و ۷۸۲۰ عدد ماده محترقه غیرمجاز کشف شد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست ضمن مراقبت بیشتر از فرزندان جوان و نوجوان خود در ایام منتهی به پایان سال، هرگونه اخبار و اطلاعات خود درباره عاملان خرید و فروش مواد محترقه در شهر را با پلیس در میان بگذارند.

کد خبر 734480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.