آغاز طرح نظارت بر بازار پایان سال و نوروز ۱۴۰۳

سرپرست تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید از بازار در ایام پایانی اسفند مرحله اول طرح نظارت بر بازار از پانزدهم اسفند آغاز شد و تا بیست‌ونهم اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، منصور انصاری امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه‌های بهاره، میادین میوه و تره‌بار، شرکت‌های مسافرتی، دفاتر فروش بلیت‌های هوایی، زمینی و ریلی، مراکز خرید و تهیه مواد غذایی، رستوران‌ها، قنادی‌ها، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبارها، سردخانه‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراکز فروش پوشاک، کیف و کفش از مهم‌ترین نقاط تمرکز گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی خواهند بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید از بازار در ایام پایانی اسفند مرحله اول طرح نظارت بر بازار از پانزدهم اسفند آغاز شد و تا بیست‌ونهم اسفند ادامه خواهد داشت. مرحله دوم اجرای طرح از یکم فروردین ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد و تا بیست‌ویکم فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت که در این مرحله نیز علاوه بر نظارت بر مراکز مرحله اول، مراکز اسکان و پذیرایی، اقامتگاه‌ها، اماکن زیارتی، زائرسراها، هتل‌ها و مراکز توزیع اقلام ماه مبارک رمضان نیز اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: گشت‌های مشترک در تمام شهرستان‌های استان که اداره تعزیرات حکومتی دایر است، فعال خواهند بود و بازار را رصد می‌کنند و باید حضور تیم نظارتی در بازار برای مردم محسوس باشد.

انصاری بیان کرد: تمام رؤسای تعزیرات حکومتی در ایام پایان سال و نوروز پای کار هستند، برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور تعیین شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلفات در این ایام نیز صورت خواهد گرفت و به دستگاه‌های نظارتی اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۱۱ گشت مشترک کار نظارت بر بازار را بر عهده داشته‌اند که ۸۹۷۶ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته است و برای ۱۹۰۷ واحد صنفی پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سامانه ۱۳۵، سامانه مردمی دریافت شکایات مردم است، افزود: خط قرمز سازمان تعزیرات حکومتی، رعایت حقوق مردم است و مردم می‌توانند تمام شکایت خود را از طریق این سامانه به ما اعلام کنند تا در سریع‌ترین زمان مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 734462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.