محکومیت قاچاقچیان سوخت در آبادان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: سه پرونده قاچاقچیان سوخت در آبادان بیش از ۱۶ میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، مهدی طیبی اظهار کرد: سه پرونده قاچاق نفت‌گاز در شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پرونده قاچاق هفت هزار و ۹۰۳ لیتر نفت‌گاز به ارزش یک میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال را بررسی کرد و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و۱۱۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان پیرامون پرونده قاچاق ۶ هزار لیتر نفت‌گاز به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال، توضیح داد: این پرونده در شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک موجود، شعبه علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۶ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش سوخت‌های کشف شده، محکوم شد.

وی تاکید کرد: با رسیدگی به پرونده ۷ هزار و ۱۱۴ لیتر سوخت نفت‌گاز به ارزش یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریالی را در شعبه اول تعزیرات حکومتی آبادان، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۶۰۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل سه برابر ارزش سوخت کشف شده، محکوم کرد.

به گفته وی، بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پس از کشف این تخلف‌ها، گزارش‌ها را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی آبادان ارسال کردند.

کد خبر 734459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.