افزایش مصرف آب آشامیدنی در چهارمحال‌وبختیاری/ از قالی‌شویی در منازل پرهیز کنید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال‌وبختیاری گفت: در روزهای پایانی سال مصرف آب مشترکان در استان افزایش چشمگیر داشته است و لزوم مدیریت مصرف آب بیش از پیش انتظار می‌رود.

محمد کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به ایام پایانی سال اظهار کرد: در این روزها، مصرف آب مشترکان در استان افزایش چشمگیری داشته است و لزوم مدیریت مصرف آب بیش از پیش انتظار می‌رود.

وی افزود: در حال حاضر شهرکرد نسبت به سال‌های قبل از منابع آب شرب بیشتری بهره‌مند است و مشکل حاد تأمین آب ندارد، اما در بعضی ساعات به دلیل مصرف بیش‌از حد آب در مصارف غیرشرب شبکه توزیع گنجایش انتقال آب را ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بیان کرد: هم‌اکنون بالای ۸۰ درصد ظرفیت مفید مخازن آب شرب در شهرکرد تکمیل است که لزوم مدیریت مصرف آب را برای تداوم آب‌رسانی به هم‌استانی‌ها توصیه می‌کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: سنت حسنه خانه‌تکانی و آمادگی برای ایام عید نوروز حجم آب خروجی از مخازن ذخیره را افزایش داده است که لازم است مشترکان از قالی‌شویی در منازل پرهیز کنند.

وی یادآور شد: در روزهای عادی مصرف آب در شهرکرد حدود ۶۵۰ لیتر در ثانیه بود که روز گذشته مصرف آب به بالای ۱۰۰۰ لیتر در ثانیه رسید که نشان‌دهنده مصرف غیرعادی آب شرب است‌.

کریمی تصریح کرد: از تمام مردم استان به‌ویژه شهر شهرکرد تقاضا داریم برای تداوم خدمت‌رسانی بهتر ما در این روزهای پایانی سال با مصرف درست از افت فشار و قطعی آب جلوگیری کنند.

کد خبر 734457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.