۲۶۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید در گردشگری فارس صورت گرفت

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از تصویب هشت پروژه ساخت طرح تاسیسات گردشگری در این استان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه در شهرستان‌های شیراز، سپیدان، اوز، بیضاء، کوار و فیروزآباد واقع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، محمد ثابت‌اقلیدی امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اظهار کرد: در این کمیته تخصصی ساخت ۲۱ پروژه بزرگ شامل اقامتگاه بوم‌گردی، هتل، مجتمع و اردوگاه گردشگری، سفره‌خانه سنتی و مرکز سرگرمی و تفریحی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از این تعداد پرونده، هشت پروژه تصویب، پنج پرونده تمدید موافقت اصولی و سایر پرونده‌ها نیز به بررسی مجدد موکول شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اضافه کرد: این هشت پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۲۶۲ میلیارد تومان در فارس احداث می‌شود.

ثابت‌اقلیدی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها مراحل احداث یک اقامتگاه سنتی، دو هتل و دو اردوگاه گردشگری در شهرستان‌های شیراز و سپیدان همچنین یک هتل در شهرستان کوار ، یک اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان بیضا و یک مجتمع گردشگری در سپیدان به‌زودی اجرا می‌شود.

کد خبر 734388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.