ساماندهی آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان تا مرداد ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: بنا به درخواست‌های مکرر شهروندان درباره رفع عیب آسفالت‌های تخریب شده و ایجاد ناهمواری معابر سطح منطقه، عملیات آسفالت‌تراشی به مدت پنج ماه آغاز شده است و پس از آن آسفالت جایگزین اجرا می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هموارسازی آسفالت معابر سطح منطقه اظهار کرد: برودت هوا طی سال‌های گذشته و تردد بیش از حد خودروها به‌ویژه خودروهای سنگین موجب شده است تا آسفالت معابر ناهموار شود، از این‌رو به منظور هموارسازی، عملیات آسفالت‌تراشی این ناهمواری را تسطیح کرده است و پس از آن با روکش آسفالت تکمیل می‌شود.

وی افزود: بنا به درخواست‌های مکرر شهروندان درباره رفع عیب آسفالت‌های تخریب شده و ایجاد ناهمواری معابر سطح منطقه، عملیات تراش آسفالت به مدت پنج ماه آغاز شده است و پس از آن آسفالت جایگزین اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان تاکید کرد: مسیر اتوبوس تندروی خیابان‌های باهنر و رباط یکی از معابری است که آسفالت آن به‌دلیل تردد خودروهای سنگین تخریب شده و عملیات آسفالت‌تراشی آن در مرحله نخست در دست اقدام است.

ساماندهی آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان تا مرداد ۱۴۰۳

باقری گفت: با توجه به درخواست‌های شهروندان درباره ناهمواری‌های آسفالت معابر سطح منطقه، عملیات آسفالت‌تراشی معابر مهم منطقه تا پایان سال جاری انجام می‌شود و باقی‌مانده عملیات پس از تعطیلات نوروز اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به هزینه ۲۶ میلیارد ریالی عملیات آسفالت‌تراشی ادامه داد: پس از پایان آسفالت‌تراشی حدود ۱۲۰۰ تن آسفالت جایگزین در خیابان‌های گلخانه خانه‌اصفهان، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید شهبازی شمالی، مسیر اتوبوس تندروی خیابان باهنر و نقاطی از خیابان‌های جابر انصاری و کاوه در دست اقدام است.

کد خبر 734382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.