ورزشگاه‌های مناطق محروم در اختیار شهرداری بماند/ هنرنمایی هنرمندان در «نقاشی‌خط» اصفهان

شهردار اصفهان با اشاره به وضعیت فعلی اماکن ورزشی شهرداری این کلان‌شهر گفت: ورزشگاه‌های مناطق محروم در اختیار شهرداری باقی بماند تا بتوانیم خدمات را با هزینه کمتری به شهروندان ارائه دهیم، اما در صورت برون‌سپاری، ارائه خدمات به شهروندان محله و منطقه با رعایت قیمت مناسب جزو شرایط قرارداد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه نوزدهم اسفند_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: شهر مهیای استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت است و در حال حاضر شهروندان در سطح شهر مشغول انجام گل‌کاری‌ها و رنگ‌آمیزی جداول هستند.

وی افزود: برای رفاه حال شهروندان در انجام خرید عید، تغییر در خدمات حمل‌ونقل عمومی با اضافه‌شدن یک ساعت به زمان فعالیت مترو تا ساعت ۲۲:۰۰ و اتوبوس‌ها تا ساعت ۲۲:۳۰ را شاهد هستیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: رانندگان اتوبوس در این ایام تمام مرخصی‌ها را لغو کرده‌اند تا سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها و انتظار شهروندان در ایستگاه‌ها کمتر شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از ماه‌ها پیش فعالیت خود را برای نوروز ۱۴۰۳ آغاز کرده است و مشکلی در این زمینه نداریم، گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در روزهای پایانی سال به روان شدن ترافیک شهر کمک کنند، چراکه مشکل مهم ما در معابر اصلی شهر پارک دوبل خودروها است که موجب کندی ترافیک می‌شود و حجم آلاینده‌های هوای شهر را افزایش می‌دهد.

وی که از شهروندان خواست از پارکینگ‌ها استفاده کنند و مقصد خرید خود را نزدیک‌ترین مرکز به محل سکونت خود انتخاب کنند، افزود: امیدواریم بتوانیم شهر را تمیزتر، پاکیزه‌تر و مهیاتر از همیشه نگه داریم.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد نقاشی‌خط اصفهان از شانزدهم تا نوزدهم اسفند سال جاری در چهارباغ عباسی اظهار کرد: شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان می‌توانند از نزدیک شاهد هنرنمایی هنرمندان استان و کشور باشند که از آن‌ها به یادگار باقی خواهد ماند.

قاسم‌زاده با اشاره به وضعیت فعلی اماکن ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این اماکن تعطیل نمی‌شود، اما تعدادی از آن‌ها به‌منظور اداره بهینه به بخش خصوصی واگذار و به نوعی برون‌سپاری شده است.

وی ادامه داد: تاکید شده است که ورزشگاه‌های مناطق محروم در اختیار شهرداری باقی بماند تا بتوانیم خدمات را با هزینه کمتری به شهروندان ارائه دهیم و در صورت برون‌سپاری، ارائه خدمات به شهروندان محله و منطقه با رعایت قیمت مناسب جزو شرایط قرارداد است.

شهردار اصفهان تاکید کرد: رسالت اصلی شهرداری توسعه فرهنگ عمومی ورزش است؛ باید ورزش عمومی را تبلیغ کنیم که یکی از راهکارها ساخت ورزشگاه‌ها در محله‌ها است.

کد خبر 734349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.