ماه رمضان امتداد بدر، فتح بزرگ و تشدید طوفان الاقصی است

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام گفت: حماسه هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) در پاسخ به تجاوزهای مداوم صهیونیست‌ها در طول چند دهه و اوج‌گیری آن برای یهودی سازی و نابودی مسجدالاقصی انجام شد، به امید خدا ماه رمضان امتداد بدر، فتح بزرگ و تشدید طوفان الاقصی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام در پیام ویدئویی خود با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، خواهان بسیج و حضور گسترده ملت فلسطین در مسجد الاقصی در شهر اشغالی قدس شد.

ابوعبیده افزود: بالاترین اولویت ما برای انجام تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی، تعهد کامل به توقف تجاوزگری نظامی علیه نوار غزه و عقب نشینی دشمن از آن و امداد رسانی به مردم فلسطین و بازگشت آوارگان و بازسازی نوار غزه است و از این خواسته‌ها کوتاه نمی‌آییم.

وی گفت: معلوم شد که دولت دشمن در مذاکرات از اهرم فریبکاری و طفره رفتن استفاده می‌کند و دچار سردرگمی است.

ابوعبیده تصریح کرد: خانواده‌های اسیران صهیونیست باید بدانند که کابینه رژیم اسرائیل فرزندان آنها را بازیچه قرار داده و بر بازگرداندن آنها در تابوت اصرار می‌ورزد.

سخنگوی گردان‌های القسام گفت: دشمن جنایتکار همچنان هولوکاستی وحشیانه علیه ملت ما مرتکب می‌شود و قوانین جهان را نادیده می‌گیرد.

وی گفت: این نبرد مرحله جدیدی نه تنها در سطح غزه و فلسطین بلکه در سطح دنیا به وجود آورده است. ملت ما در مقابل یک تجاوز صهیونیستی-آمریکایی بی‌سابقه در طول تاریخ ایستاده است. شاخصه این مرحله این است که حق تنها با زور و سلاح گرفته می‌شود. ما جان بر کف آمدیم و به این نتیجه رسیدیم که دشمن تنها زبان زور را می‌فهمد و خسارت‌های سنگینی به آن وارد کردیم.

ابوعبیده افزود: دشمن در خاک ما خرسند نخواهد شد و نخواهد توانست که برای خود امنیت ایجاد کند. قوانین جامعه بین‌المللی در راستای حمایت از ظلم و جور و تجاوز است.

سخنگوی القسام خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها اهمیتی به مسجد الاقصی نمی‌دهند و تلاش می‌کنند که برای ورود به آن محدودیت ایجاد کنند. اگر در جهان عدالت و حق بود، رهبران صهیونیست به جرم ارتکاب هولوکاست محکوم می‌شدند، از مردم قدس و داخل سرزمین‌های اشغالی دعوت می‌کنیم که به حمایت از مسجدالاقصی برخیزند و به رژیم اشغالگر اجازه ندهند که کاری از پیش ببرد.

وی در بخش دیگری گفت: مجاهدان ما طی سه هفته اخیر توانستند عملیات زیادی انجام دهند، ما خسارت‌های زیادی به دشمن و ارتش آن وارد کردیم و تا زمانی که تجاوزها تداوم یابد، اقدامات بیشتری انجام خواهیم داد. دشمن تا زمانی که حقوق ملت ما را ندهد و به اشغالگری خاک و مقدسات ما پایان دهد نمی‌تواند برای خود امنیت ایجاد کند.

ابوعبیده تاکید کرد: گریه دولت آمریکا برای تعداد محدود اسرای صهیونیست نشان‌دهنده دوگانگی معیارهای این دولت و بی توجهی به حقوق بشر است. تاکید می‌کنیم که اسرای موجود در نزد ما نیز از گرسنگی رنج می‌برند و برخی به دلیل نبود غذا و دارو بیمار شدند.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها در مقابل امت دو میلیاردی ایستاده و به خون افراد بی‌گناه احترام نمی‌گذارند. مسجدالاقصی بخشی از عقیده ما است و مردم فلسطین هرچه که دارند را در راه آن نثار کرده‌اند. حماسه هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) در پاسخ به تجاوزهای مداوم صهیونیست‌ها در طول چند دهه و اوج‌گیری آن برای یهودی سازی و نابودی مسجدالاقصی انجام شد، به امید خدا ماه رمضان امتداد بدر، فتح بزرگ و تشدید طوفان الاقصی است.

کد خبر 734320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.