فروش بازیکنان برای تثبیت شرایط اقتصادی شمس‌آذر بود

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: از بابت فروش بازیکنانمان به مسؤولان باشگاه حق می‌دهم تا آنان هم بتوانند شرایط اقتصادی تیم را ثابت نگاه دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی امشب -جمعه هجدهم اسفند- در نشست خبری پس از بازی با تیم فوتبال آلومینیوم اراک اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته که در این تیم بودم موفق شدیم زودتر از موعد مقرر تیم را در مسابقات لیگ یک و سپس لیگ برتر نگاه داریم.

وی با اشاره به اینکه در هفته چهارم دور برگشت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر و با کسب ۲۵ امتیاز در لیگ بمانیم، اضافه کرد: با توجه به پیگیری مسؤولان باشگاه درصدد بازگرداندن سه امتیاز کسر شده تیممان هستیم که در صورت تحقق این موضوع جایگاه شمس آذر در جدول رقابت‌ها بهتر هم خواهد شد.

سرمربی شمس‌آذر با اشاره به دیدار تیم خود برابر آلومینیوم اراک گفت: بازی فوق‌العاده با کیفیتی را امروز شاهد بودیم و در تمام دقایق بازی تیم برتر میدان هم بودیم، البته تیم میهمان نیز در نیمه دوم و برای کسب نتیجه کمی به تیم ما فشار وارد آورد اما در مجموع نیمه نخست بازی فوق‌العاده کامل و باکیفیت بود.

دقیقی ادامه داد: خوشحالم با پیروزی‌های تیم مردم استان قزوین را شاد می‌کنیم، البته در بیشتر بازی‌هایمان می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم و این در حالی است که با توجه به داشتن یک مدیرعامل باانگیزه، شرایط خوبی بر تیم ما حاکم است.

وی با اشاره به بازیکنان جداشده شمس‌آذر در نیم فصل دوم گفت: از بابت فروش بازیکنانمان به مسؤولان باشگاه حق می‌دهم تا آنان هم بتوانند شرایط اقتصادی تیم را ثابت نگاه دارند.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر افزود: رقابت‌های لیگ برتر بسیار سخت و دشوار است و اگرچه تیم آلومینیوم اراک سابقه چندین در این رقابت‌ها دارد، اما خوشحالم که توانستیم بازی خوبی را برابر این تیم به نمایش بگذاریم.

کد خبر 734305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.