از خداحافظی نیکفر تا اخراج به بهانه اعتراض

در پایان دیدار امروز سپاهان مقابل پیکان مسعود سعیدی بخاطر اعتراض به داور اخراج شد و خبری نیز مبنی بر خداحافظی سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان از جمع طلایی‌پوشان در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز _جمعه، هجدهم اسفند_ از ساعت ۱۶ تیم‌های سپاهان و پیکان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان مورایس در مقابل پیکان شکست خوردند.

اخراج برای اعتراض

در در دیدار امروز امروز سپاهان مقابل پیکان در چند صحنه شاهد اعتراض مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان به ناظر بازی و گلایه‌مندی وی نسبت به داوری بودیم. ناظر مسابقه هر بار او را به سمت نیمکت سپاهان هدایت کرد، زمانی که سوت پایان بازی به صدا درآمد وی ویدئو خطاهای پیکانی‌ها روی رامین رضاییان را به داور مسابقه نشان داد ولی ناظر از داور خواست تا مسعود سعیدی را که بی‌احترامی نکرده بود اخراج کند.

آیا نیکفر از سپاهان می‌رود؟

یکی دیگر از اتفاقات حاشیه‌ای پس از این دیدار انتشار خبری مبنی بر خداحافظی منوچهر نیکفر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان در رختکن تیم فوتبال سپاهان پس از شکست مقابل پیکان بود که تا زمان درج این خبر هیچ واکنشی مبنی بر تائید یا رد این موضوع به‌صورت رسمی از سمت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام نشده است، اما پیگیری‌های خبرنگار ایمنا نشان می‌دهد صحبت‌های نیکفر در رختکن بویی از خداحافظی نداشته است و شاید درج این خبر تنها برای برداشتن فشار این‌روزها از روی کادر فنی تیم فوتبال سپاهان بوده که در هفته‌های اخیر عملکرد مناسبی نداشته‌اند.

کد خبر 734304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.