خوزستان به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز خوزستان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است،گفت: با تلاش انجام شده و افتتاح پروژه‌ها دیگر نباید در هیچ شهر و روستایی تنش آبی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی امروز _جمعه هجدهم اسفند_ در آئین افتتاح ۲۸ پروژه صنعت آب و برق خوزستان اظهار کرد: این استان دارای ظرفیت‌های فراوانی است و مدیران باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنند.

وی افزود: معتقدیم افزایش بهره‌وری بسیار اهمیت دارد و همه مدیران باید این موضوع را محور کارها قرار دهند و توجه داشته باشند آنچه انجام می‌شود با وضع مطلوب فاصله دارد یا نه و اگر این چنین است حتماً فاصله‌ها را کم کنند.

رئیس جمهور با قدردانی از دست‌اندرکاران افتتاح ۲۸ پروژه صنعت آب و برق خوزستان تصریح کرد: امیدوارم مردم از این پروژه‌ها بهره‌مند شود چرا که هدف ما آسایش مردم است و احساس رفاه و آرامش کنند.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به مشکلات آبی، برقی و فاضلاب خوزستان در شروع به کار دولت سیزدهم ادامه داد: امروز خوزستان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده و هر روز شاهد افتتاح‌هایی هستیم و بحمدالله در حوزه آبی تنش‌ها بسیار کم شده است.

وی رکورد زدن کشت گندم در خوزستان، رفع تنش آبی در بسیاری از مناطق، تلاش جهادی برای افتتاح پروژه‌ها در این استان را مسرت بخش دانست و گفت: دیگر نباید در هیچ شهر و روستایی تنش آبی داشته باشیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه باید القای هرگونه ناامیدی را از کشور دور کنیم، اضافه کرد: همان که طور که رهبر معظم انقلاب از فتح قله‌های صحبت می‌کنند، ما مدیران نباید هرگز خسته شویم.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز ۱۵۴ جبهه کاری در خوزستان در حال فعالیت است، توضیح داد: بسیاری از پروژه‌ها که سالیان سال باید به طول می‌انجامید جوانان این مرز و بوم با کار جهادی یک ساله به اتمام رساندند و این کارها در کشور شدنی است و از همه مسئولان می‌خواهم تمام پروژه‌ها را با نهایت دقت به اتمام برسانند لذا باز هم تاکید می‌کنم هیچ عجله‌ای برای افتتاح پروژه‌ها نداریم.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم به دنبال افتتاح پروژه نیستیم بلکه کیفیت برایمان اولویت دارد، ادامه داد: با مهار آب‌های مرزی باید سطح داشته آبی را افزایش دهیم؛ این روزها بارش‌ها کمی از نیاز کشور را برطرف کرد، اما نیاز به مدیریت مصرف داریم.

رئیس جمهور مدیریت تولید و مصرف را به مدیران متذکر شد و گفت: اگر مدیریت مصرف نداشته باشیم و الگویی درست نداشته باشیم هر چه تولید کنیم با مصرف نادرست از بین خواهد رفت به این دو موضوع باید توجه داشته باشیم.

کد خبر 734293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.