اصلی ترین برنامه مدیریت شهری پیگیری زیرساخت‌های سرمایه گذاری است

شهردار همدان گفت: اصلی ترین برنامه مدیریت شهری پیگیری زیرساخت‌های سرمایه گذاری است و از کسانی که در همدان سرمایه گذاری کنند حمایت و قدردانی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سید مسعود حسینی امروز _جمعه هجدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخاب همدان به عنوان مرکزیت غرب کشور توسط سرمایه گذاران بر اساس سیاستهای اتخاذ شده در استان همدان اتفاق افتاد و انشالله شاهد سرمایه گذاری‌های دیگری در بخشهای مختلف در شهر همدان باشیم.

وی افزود: همه استقامت مردم همدان را به الوند، علمش را به بوعلی سینا و ادبیاتش را به باباطاهر می‌شناسند و رهبر معظم انقلاب، همدان را مرکز ارزشهای تمدنی کشور خطاب کردند که نشان دهنده عظمت تاریخی و تمدنی همدان است.

شهردار همدان نقطه ضعف شهر همدان را اقتصاد شهر و استان دانست و ادامه داد: با رویکردی که در مجموعه مدیریت استان و شهر همدان پیش گرفته شده بحث سرمایه گذاری به عنوان یک اصل و اولویت مهم و حلقه گمشده پذیرفته شده است و ما از همین جا اعلام می‌کنیم از کسانی که در همدان سرمایه گذاری کنند قدردانی و حمایت می‌کنیم.

حسینی اضافه کرد: برنامه‌ها و سرمایه گذاری ها از جمله راه اندازی بازار خودرو شماره دو، بازار لوازم یدکی خودرو، بازار فروش موتور سیکلت، بیمارستان هزار تختخوابی، شهرک سلامت، پارک آبی و ارتقای گردشگری در حال پیگیری است که نوید بخش اتفاقات مثبت در حوزه سرمایه گذاری در همدان خواهد بود.

وی با تاکید بر پیگیری ایجاد زیرساخت‌ها در مباحث سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان طرح در سرمایه گذاری داریم که موجب ایجاد جاذب سفر در شهر همدان، رفع معضلات شهری و بهره مندی مردم و سرمایه‌گذاران می‌شود

کد خبر 734288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.