گروه‌های جهادی یزد کمک‌های مردمی را به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌کنند+فیلم

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با اشاره به ارسال کمک‌های مردمی در قالب سه کامیون به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توسط گروه‌های جهادی، از مردم خیر استان یزد جهت کمک‌رسانی به سیل زدگان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، با وقوع سیل ناگوار هفته گذشته در مناطقی از سیستان و بلوچستان؛ مردم مؤمن، خون‌گرم و خیرین استان یزد اقدام به جمع‌آوری اقلام مورد نیاز جهت کمک به سیل‌زدگان نمودند و تاکنون بخشی از این وسایل و تجهیزات به مناطق سیل‌زده ارسال شده است‌.

محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در بازدید از محل جمع‌آوری کمک‌های مردم استان یزد، واقع در هنرستان وطنچی اظهار کرد: «قرارگاه‌جهادی بقیة‌الله» به همراه گروه‌های جهادی مستقر در استان یزد، با راه‌اندازی پویش مردمی، مشارکت خوب مردمی را برای جمع‌آوری کمک و برای ارسال به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان داشتند.‌

وی ضمن تقدیر از مشارکت مردم استان یزد افزود: امروز مردم سیستان و بلوچستان شرایط خاصی دارند، مشکلاتی در حوزه‌های مختلف پوشاک، آب معدنی، تغذیه و مواد خوراکی و سایر اقلام موارد ضروری دارند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه خوشبختانه مردم خیر و مؤمن دارالعباده یزد همواره پای به کار بوده و هیچ زمان از کمک به همنوع خود فروگذار نبودند ادامه داد: اقلام جمع‌آوری شد، توسط گروه جهادی بقیة‌الله استان یزد با سه دستگاه کامیون، برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

جوکار تصریح کرد: امیدوارم با مشارکت بیشتر مردم و ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده بتوانیم در روزهای آینده سایر اقلام و اجناس مورد نیاز مردم سیل زده سیستان و بلوچستان هستند را تهیه و ارسال کنیم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تأکید بر اینکه لازم است مردم این مناطق محروم حمایت و پشتیبانی شود گفت: با مشارکت تمام هم‌میهنان گرامی و مشارکت بالای در سطح کشور، شاهد رفع مشکل و نیازهای مردم استان سیستان و بلوچستان در آستانه ماه مبارک رمضان خواهیم بود.

کد خبر 734286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.