نصب و ساماندهی  ۸ هزار تابلوی ترافیکی ایمنی در قزوین

شهردار قزوین گفت: در سال جاری بیش از ۸ هزار تابلوی ترافیکی ایمنی معابر سطح شهر و نواحی منفصل شهری نصب و ساماندهی شده است.

شهردار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۸ هزار تابلوی ترافیکی ایمنی معابر سطح شهر و نواحی منفصل شهری نصب و ساماندهی شده است.

مهدی صباغی اضافه کرد: با هدف ایجاد ایمنی تردد برای عابران پیاده و رانندگان، نمایش عمومی اطلاعات هشدار دهنده در معابر و بهبود وضعیت هدایت صحیح کاربران ترافیکی این سازمان در سال جاری اقدام به ساماندهی و نصب بیش از ۸ هزار تابلوی ترافیکی در معابر سطح شهر و نواحی منفصل شهری کرده است.

شهردار قزوین در ادامه این گفتگو با بیان اینکه اقدامات فوق در راستای ایمن‌سازی معابر سطح شهر و نواحی منفصل شهری به صورت مستمر و شبانه‌روزی همواره در برنامه کاری ما قرار دارد، گفت: همچنین با توجه به مطالبه شهروندان عملیات لکه گیری و آسفالت معابر ناحیه پیرامون آستان مقدس امامزاده حسین (ع) ادامه دارد.

صباغی افزود: این عملیات با هدف تسهیل در عبور و مرور لکه گیری و آسفالت خیابان‌های اسدی آبادی و تبریز جنوبی انجام شده است. در ضمن اجرای عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه یک شهرداری با هدف بهبود تردد و رفاه حال شهروندان در حال انجام است و تا پایان سال توسط نواحی چهارگانه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در ضمن با اختصاص خط ویژه نوروزی و ساماندهی خیابان امام خمینی (بازاار) در قزوین برای حمل و نقل عمومی (اتوبوس_تاکسی) در ایام پایانی سال مسیر چهارراه بازار به سبزه‌میدان مسدود شده است.

کد خبر 734273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.