مقصر نتایج ضعیف سپاهان من هستم / هنوز هم می‌گویم تیم ما به مدافع نیاز ندارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: قبول می‌کنم که مقصر نتایج ضعیف سپاهان من هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس _شامگاه امروز _جمعه هجدهم اسفند_ در کنفرانس‌خبری پس از تقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پیکان تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار کرد: امروز برای ما ساده نیست. بازی خوب شروع شد اما شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که نتیجه را از دست دادیم. در نیمه‌اول اگر قرار بود به‌طور دیگری مدیریت کنیم به اندازه کافی موقعیت داشتیم که به گل‌های بیشتری برسیم اما با یک گل همه‌چیز از دست رفت و نیمه‌اول را با شکست به پایان رساندیم.

وی افزود: این اشتباهات طبیعی نیست و امیدوارم خیلی سریع به حالت طبیعی‌مان برگردیم. شرایط بازی با کارت‌قرمزی که برایان دابو گرفت تغییر کرد اما قبل از اخراج هم صحنه‌های مشکوکی وجود داشت. باید خیلی‌سریع ریکاوری کنیم چرا که با فولاد بازی داریم و بازیکنان را برای بازی آینده‌مان آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: این شرایط تا روزی که ببریم ادامه پیدا خواهد کرد و چیز دیگری نمی‌توانم بگویم. تلاش می‌کنیم بهترین تمرینات را داشته باشیم و برای بازی‌های آینده ریکاوری کنیم. می‌توانم بگویم دفاع کردن بحث یک بازیکن نیست. سیاوش یزدانی بازیکن خوبی بود و محمد دانشگر هم یکی از بهترین عملکردهای خود را نشان داد. حتی دابو هم در خط‌دفاعی توانایی بازی دارد.

ژوزه مورایس ادامه داد: مطمئناً من‌هم در این نتایج ضعیف مقصر هستم. این نظر شماست که عیسی عباس بد کار کرده است. اما اینکه درباره یک بازیکن صحیت می‌کنید درست نیست. همه‌چیز را در کار تیمی می‌بینم و عیسی عباس هم بازیکن خوبی است اما زمان زیادی نداشته و فکر می‌کنم فشارها روی بازیکن اجازه نمی‌دهد عملکرد خوبی داشته باشد. امروز هم ۱۵ دقیقه بیشتر بازی نکرد چرا که هنوز اماده نیست که بازی کرده و تاکتیک‌های تیمی را اجرا کند و من واقعاً صحبت‌های شما درباره عیسی را نمی‌فهمم. به‌خاطر عیسی عباس نباختیم و تیم نتیجه نگرفته است.

وی گفت: اگر بپرسید در نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکن نیاز داشتید می‌گویم خیر ما بازیکن جدید نمی‌خواستیم. فصل قبل کاتاتائو آمد و بازهم در نیم‌فصل بازیکن جدید نیاز نداشتیم. در کل بازیکنان خوبی داریم و جوانان می‌توانند در آینده به سپاهان کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره استعفای منوچهر نیکفر از مدیرعاملی سپاهان هم خاطرنشان کرد: یک‌سری چیزها در حیطه من نیست که بخواهم درخصوص آن صحبت کنم. همان‌طور که صحبت درباره داوری هم در حیطه اختیارات من نیست.

کد خبر 734268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.