کار صهیونیست‌ها به پایان رسیده است

امام جمعه قزوین گفت: همه علائم و نشانه‌ها نشان می‌دهد که کار صهیونیست‌ها به پایان رسیده است، امیدواریم خدای متعال عیدی ماه رمضانی مردم محروم و مسلمان را نابودی این سرطان بدخیم و جرثومه خشونت و آدم‌کشی قرار بدهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز -جمعه هجدهم اسفند- در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) اقامه شد، اظهار کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مردم بسیار همت کردند و به رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب عمل کردند.

وی اضافه کرد: کاندیداهای فراوانی به میدان آمدند و همه زحمت کشیدند، چه آن‌هایی که رأی آوردند و چه آن‌هایی که رأی نیاوردند، همه زحمت کشیدند و فضای پر شور انتخاباتی ایجاد شد.

خطیب جمعه قزوین ادامه داد: همه آن‌هایی که برای رضای خدا کار کردند، بریز و بپاش نکردند، اسراف نکردند، جوانمردانه و با صداقت فعالیت کردند، این‌ها نزد خدا مأجور هستند که وظیفه سیاسی-اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دادند.

عابدینی یادآور شد: اکنون دیگر دوران رقابت‌ها تمام شده است، رفاقت‌ها و دوستی‌ها باید به جای آن‌ها بیاید. نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در مجلس باید نشان بدهند که سرباز امام زمان (عج) هستند، الحمدلله در فضای کلی کشور نمایندگان شایسته‌ای انتخاب شده‌اند و در استان ما همین‌طور بوده است.

وی افزود: امیدواریم نمایندگان وظایف خود را نسبت به مردم و مجلس در قانون‌گذاری و نظارت بر انجام درست قوانین و اطاعت از فرمان رهبر حکیم انقلاب جدی بگیرند، همچنین عدم دخالت در جایی که نباید دخالت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش گفت: نمایندگان جدید مردم در مجلس نباید به‌صورت سفارشی برای ما مسئول بیاورند و شایستگی‌ها مدنظرشان باشد و همه سفارش‌های رهبر حکیم انقلاب، دین و عقل را جدی بگیرند تا «واعتصموا بحبل الله جمیعا» اتفاق بیفتد.

عابدینی اضافه کرد: نکته دیگری که باید عرض کنیم، در ایام نزدیک به بهار و سال نو قرار داریم، قدر عزیزانی را که در منابع طبیعی زحمت می‌کشند می‌دانیم، هر مسلمانی باید نگهبان محیط زیست، منابع طبیعی، آب، خاک و همه نعمت‌های خدادادی باشد و این نعمت‌ها را بی‌جهت از دست ندهد.

وی ادامه داد: همه علائم و نشانه‌ها نشان می‌دهد که کار صهیونیست‌ها به پایان رسیده است، امیدواریم خدای متعال عیدی ماه رمضانی مردم محروم و مسلمان را نابودی این سرطان بدخیم و جرثومه خشونت و آدم‌کشی قرار بدهد و پیروزی را نصیب عزیزان مظلوم، بی‌خانمان، فقیر و گرسنه ما در غزه بفرماید.

کد خبر 734256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.