حضور حماسی مردم در انتخابات نقشه دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه رشت با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد، گفت: دشمنان باید بدانند ملت ایران پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن ماه رمضان اظهار کرد: ماه رمضان بهار قرآن است، بنابراین برگزاری مجالس و محافل قرآنی در این ماه با عظمت مورد تاکید هیئت‌های مذهبی باشد.

وی افزود: مردم مؤمن و مسلمان از فرصت ماه رمضان برای جلای روح استفاده می‌کنند، بنابراین باید زمینه حضور گسترده مردم در مساجد و حضور در نمازهای جماعت و محافل انس با قرآن فراهم شود.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: رونق مساجد و افزایش اقشار مردم در این پایگاه معنوی موجب کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

فلاحتی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند ملت ایران پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت ۴۱ درصدی مردم گیلان در انتخابات تصریح کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا که ادعای دموکراسی دارند، مردم را وادار به شرکت در انتخابات می‌کنند، اما در کشور ما، مردم از روی آگاهی و روحیه انقلابی پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

کد خبر 734250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.