واگذاری هفت تپه پیگیری می‌شود

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه اگر توجه ویژه رئیس جمهور نبود وضعیت کنونی هفت تپه بسیار متفاوت از گذشته بود بیان کرد: پیگیری‌های فراوانی برای حل مسائل هفت تپه انجام و این مساله در دولت فراموش نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان غلامحسین اسماعیلی امروز _ جمعه هجدهم اسفند_ در حاشیه دیدار رئیس جمهور با کارگران شرکت نیشکر هفت تپه، در گفت و گو با کارگران این شرکت اظهار کرد پیگیری کارگران منجر به نتایج خوبی برای شرکت هفت تپه شده و بسیاری از مسائل آن به مرور حل شده است.

وی افزود: تحقق برخی مطالبه‌ها زمان بر است ولی آنچه اهمیت دارد توجه مسؤولان به خواست مردم است

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: آیت الله رئیسی در مسؤولیت ریاست قوه قضائیه به طور جدی پیگیری حل مشکل شرکت هفت تپه بود و گره آن را باز و کار به دولت واگذار شد که متأسفانه دولت قبل در این زمینه تعلل کرد.

اسماعیلی توضیح داد: آیت الله رئیسی در مقام رئیس جمهور بار دیگر موضوع هفت تپه را به طور جدی دنبال کرد و به معاون اول خود برای حل مسائل هفت تپه مأموریت ویژه داد.

وی تاکید کرد: وضعیت مالکیت هفت تپه تعیین تکلیف شده است ولی برای آینده این شرکت نیاز به تصمیم گیری هایی است که این موضوع نیز در دستور کار است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم ثابت کرده است که گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات مردم و اراده کافی برای پیگیری رفع این مسائل دارد افزود: آیت الله رئیسی از داخل بالگرد تجمع کارگران را در ورودی شرکت پاک چوب دید و به من و معاون اجرایی ریاست جمهوری برای پیگیری موضوع دستور ویژه داد.

اسماعیلی ادامه داد: حضور ما در جمع کارگران عزیز هفت تپه به دستور رئیس جمهور است و علاوه بر ارائه گزارش به رئیس جمهور موضوع به طور جدی در دولت پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر توجه ویژه رئیس جمهور نبود وضعیت کنونی هفت تپه بسیار متفاوت از گذشته بود بیان کرد: پیگیری‌های فراوانی برای حل مسائل هفت تپه انجام و این مساله در دولت فراموش نشده است.

کد خبر 734245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.