مسئولان در سایه وحدت به مردم خدمت کنند

امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: مسئولان در سه قوه در سایه وحدت به مردم خدمت کنند و مشکلات جامعه را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز- جمعه- ۱۸ اسفند- در خطبه‌های نماز جمعه تیران به مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات هفته گذشته اشاره و اظهارکرد: مشارکت در این شهرستان به بیش از ۵۰ درصد رسید که نماینده منتخب و سایر دستگاه‌ها باید قدرشناس باشند و به آنان خدمت کنند.

وی افزود: مشارکت سیاسی و حضور مردم در انتخابات کشور با وجود تلاش‌های دشمنان بسیار خوب بود که ملت ایران سزاوار خدمت هستند و نباید تفرقه باعث اختلال در خدمت رسانی بشود.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: مسئولان در سه قوه در سایه وحدت به مردم خدمت کنند و مشکلات جامعه را کاهش دهند تا رضایتمندی افزایش و قدرشناسی از حضور در انتخابات باشد.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به تلاش‌های دشمن برای کاهش حضور در انتخابات، تصریح کرد: آنان در طی ۲ سال گذشته توطئه زیادی برای کاهش مشارکت انجام دادند اما نتوانستند اهداف خود را محقق سازند.

وی هوشیاری و شناخت ملت ایران را عامل اصلی این موضوع بیان کرد و اذعان داشت: دشمن شناسی از مهمترین ویژگی‌های ملت ایران است و با افزایش رضایتمندی و حل مشکلات شاهد تحول جدی در کشور و افزایش مشارکت خواهیم بود.

خطیب جمعه تیران با اشاره به اینکه ماه شعبان رو به پایان است، خاطرنشان کرد: از معنویت ایام باقیمانده این ماه برای بهره گیری و کسبل فیض در ماه مبارک رمضان استفاده شود.

حجت الاسلام رشیدیان ادامه داد: نهادهای فرهنگی و قرآنی برای ایجاد معنویت و فیض معنوی برنامه ریزی کنند و در مساجد ظرفیت‌ها را برای اقامه نماز سه وقت، قرائت قرآن و محافل معنوی بکارگیری شود.

وی همچنین از مردم خواست تا با مساعدت مالی خود به رفع نیاز شب عید خانوارهای نیازمند کمک کنند تا آنان نیز از شادی این روزها بهره مند شوند و همچنین در کمک رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان مثل گذشته همراهی داشته باشند.

کد خبر 734240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.