مسئولان برای معرفی بهتر چادگان تلاش کنند

امام جمعه موقت چادگان گفت: مسئولان باید برای معرفی بهتر شهرمان تلاش کنند تا گردشگران علاوه بر دهکده با دیگر مناطق و آثار شهرستان چادگان آشنا شوند.

به گزارش خبر گزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا ابراهیمی، ظهر امروز _جمعه، هجدهم اسفند_ در خطبه‌های این هفته نمازجمعه چادگان اظهار کرد: از مردم انقلابی شهرستان چادگان به خاطر حضور پرشکوه در انتخابات و از نامزدهای محترم به خاطر شرکت در این فرایند کمال تشکر را دارم.

وی افزود: در این هفته سالروز تأسیس کمیته امداد خمینی (ره) را در پیش داریم که کارهای گسترده‌تری در این ارگان انجام می‌شود و امیدواریم خداوند متعال به آن‌ها کمک کند.

امام جمعه موقت چادگان تاکید کرد: علاوه بر کارهای حمایتی که در کمیته امداد انجام می‌شود، حوزه درمان و پرداخت حق بیمه زنان سرپرست خانوار از موارد دیگر است.

ابراهیمی اضافه کرد: همچنین در حوزه اشتغال وام‌هایی که پرداخت می‌کنند، بسیار فعال است و در سال جاری حدود پانصد مورد اشتغال‌زایی داشته است و در حوزه مسکن حدود پنجاه خانوار، صاحب مسکن شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد در زمینه‌های فرهنگی هم فعال است و حدود هزار دانش‌آموز را تحت پوشش دارد و حدود صد نفر از طلاب و دانشجویان هم تحت پوشش هستند که در بحث‌های آموزشی به آن‌ها کمک می‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان چادگان گفت: برنامه‌های اعتکاف و اردوهای مختلفی که برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های کمیته است و این یکی از اندیشه‌های امام خمینی (ره) برای کمک به فقیران بود که به آن جامه عمل پوشانده شد.

ابراهیمی بیان کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم که امسال ماه مبارک با عید نوروز مصادف شده است و با توجه به اینکه منطقه ما یک منطقه گردشگری است، باید برای آن برنامه‌ریزی کرد تا استقبال بیشتر شود.

وی افزود: مسئولان باید برای معرفی بهتر شهرمان تلاش کنند تا گردشگران علاوه بر دهکده با دیگر مناطق و آثار شهرستان چادگان آشنا شوند و نکته دوم که باید توجه شود حفظ حرمت ماه مبارک رمضان با وجود جذب گردشگران است.

امام جمعه موقت شهرستان چادگان بیان کرد: معمولاً مسافرانی که به اینجا سفر می‌کنند روزه‌دار نیستند، اما باید حرمت ماه مبارک رعایت شود که تدبیر مسئولان را می‌طلبد تا مکان مناسبی برای وعده‌های غذایی در نظر بگیرند.

کد خبر 734212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.