مردم پیروز اصلی میدان انتخابات بودند

امام جمعه سنندج گفت: مردم پیروز اصلی میدان انتخابات بودند و با حضور پرشور خود بار دیگر دشمنان نظام را ناکام گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز _جمعه، هجدهم اسفند_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج، اظهار کرد: بار دیگر مردم ما به میدان انتخابات آمدند و پیروز اصلی این میدان بودند چون با حضور پرشور خود بار دیگر دشمنان نظام را ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه باید این پیروزی را به مردم تبریک گفت، افزود: هفته گذشته مردم این سرزمین در بزرگترین آزمایش دینی و سیاسی شرکت کردند و با شرکت خودشان پیام‌های داخلی و خارجی داشتند که این مشارکت حماسی جای قدردانی دارد.

امام جمعه سنندج گفت: این حضور مردم در داخل، پیام صداقت، امانت‌برداری، توسعه، عمران، خدمتگزاری و لزوم توجه به مناطق حاشیه شهرها را داشت که باید این نکات مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ماموستا رستمی ادامه داد: این مشارکت مردم در عرصه انتخابات به خارج از کشور، پیام وطن دوستی، وحدت و اتحاد و ناکامی نقشه دشمنان را در پی داشت که امیدواریم ما مسئولان نیز بتوانیم پاسخ این حضور حماسی مردم را بدهیم.

وی به دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات استان را در محضر مقام معظم رهبری قرائت کردیم و ایشان نیز بر حمایت و دستگیری از مردم تاکید داشتند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: در تاریخ کشورمان سابقه نداشته که چهار نفر اهل سنت (۲ نفر از کردستان و ۲ نفر از سیستان و بلوچستان) در مجلس خبرگان رهبری حضور داشته باشند که این مسئله بسیار جای خرسندی دارد.

ماموستا رستمی همچنین به جایگاه والای شهدا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم که با دست خالی توانستند در برابر دشمن پیروز شوند و جان خود را در راه امنیت و آسایش کشورمان فدا کردند.

کد خبر 734207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.