مشارکت پرشور مردم نطنز، بادرود و قمصر پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی بود

امام جمعه بادرود گفت: با وجود امید دشمنان به مشارکت پایین در انتخابات، مشارکت بیش از ۹۴ درصدی مردم حوزه انتخابیه نطنز و بادرود و قمصر پاسخ محکمی به دشمنان قسم خورده نظام بود

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار کرد: با همه سختی‌ها و فشارهای اقتصادی و با تبلیغات گسترده و سنگین رسانه‌ها و دشمنان داخلی و خارجی برای تحریم انتخابات مردم حضوری باشکوه داشتند.

وی افزود: با وجود امید دشمنان به مشارکت پایین در انتخابات خوشبختانه مشارکت بیش از ۹۴ درصدی مردم حوزه انتخابیه نطنز و بادرود و قمصر در پای صندوق‌های رأی و همچنین بالای ۴۰ درصدی ملت ایران پاسخ محکمی به دشمنان قسم خورده نظام بود.

امام جمعه بادرود گفت: انتخابات یازدهم اسفندماه برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه شکست تحریم انتخابات و جنگ رسانه‌ای سنگین دشمن در یک سال اخیر بود که راهبرد امنیت و سلامت و رقابت را به شکل مطلوب داشت و راهبرد مشارکت نیز به شکل مقبول محقق شد.

عقیلی تاکید کرد: این انتخابات البته پیام‌ها و آموزه‌ها و عبرت‌هایی نیز در پی داشت که باید به آن توجه شود تا در ادوار آینده شاهد تحقق مشارکت حداکثری و فراگیر باشیم.

امام جمعه بادرود در ادامه خطبه اظهار کرد: باید قدردان ملت بزرگ و صبور ایران اسلامی باشیم که علی‌رغم سنگ‌اندازی دشمنان و ناکارآمدی در بخشی از مدیران، ملت عزیز را گله‌مند کرده که با این توصیفات به فرموده رهبر معظم انقلاب، مردم جهادگونه وارد این عرصه شدند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تولد جمهوری اسلامی حادثه‌ای جهانی بود که دو جبهه در جهان ایجاد کرد که جبهه جمهوری اسلامی با منافع مستکبران در تعارض بود و نظام جمهوری اسلامی با ظلم و استکبار و تجاوز مخالف است.

کد خبر 734202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.