تأکید رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بر هوشیاری و دقت نظر شهروندان در خرید خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره تلاش مضاعف برای احقاق حق بیش از ۱۴۰ مالباخته در حوزه کلاهبرداری های حواله خودرو، بر هوشیاری و دقت نظر شهروندان در خرید وسایل نقلیه، ملک و سایر معاملات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی اظهار کرد: برخی افراد سودجو و کلاهبردار متأسفانه با جلب اعتماد مردم، سرمایه یک عمر کار و تلاش افراد و خانواده‌ها را به یغما می‌برند.

وی افزود: در همین رابطه طی سال جاری چندین پرونده میلیاردی در زمینه کلاهبرداری‌های حوزه خرید و واگذاری ملک، مسکن و خرید و فروش حواله خودرو به سبب اعتماد بی جای برخی شهروندان به افراد سودجو شکل گرفته و میلیون‌ها تومان سرمایه از دست مردم خارج و به دست یک عده سودجو افتاده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش بی وقفه مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، اکثر این پرونده‌ها به نتیجه رسیده‌اند و پیگیری‌های لازم برای احقاق حق مالباختگان در حال انجام است اما نکته مورد تاکید پلیس، هوشیاری و دقت نظر خود شهروندان در مواجهه با این قبیل کلاهبرداری‌هاست.

وی بیان کرد: در این رابطه از عموم مردم می‌خواهیم برای خرید خودرو، ملک و سایر اقلام خرد و کلان مورد نیاز خود به واحدهای صنفی مطمئن و نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند و هیچگاه فریب وعده‌های پوچ و اغوا کننده افراد فرصت طلب را نخورند.

کد خبر 734157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.