سیاست دولت تلاش برای قوی‌تر کردن بخش خصوصی است

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه بیش از یک هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و هشت هزار شغل غیرمستقیم با بهره برداری از کارخانه پاک چوب ایجاد شده است، گفت: ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی، نظارت و سیاست گذاری دولت راه تحول در تولید و اشتغال در کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امروز _جمعه هجدهم اسفند_ در آئین افتتاح واحد پاک چوب شوش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد فضای مناسب برای فعالیت بخش خصوصی، نظارت و سیاست گذاری دولت راه تحول در تولید و اشتغال در کشور است، تلاش کارکنان و مدیریت کارکنان و مدیریت کارخانه پاک چوب در این راستا جای تقدیر دارد.

وی افزود: بیش از یک هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و هشت هزار شغل غیرمستقیم با بهره برداری از این طرح ایجاد شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: افزایش تعداد نیروی انسانی این کارخانه به ۱۰ هزار نفر، خط تولیدی به چند خط افزایش و تکمیل زنجیره تولید از جمله هدف گذاری انجام شده برای توسعه این شرکت است.

آیت الله رئیسی ادامه داد: کاشت و تبدیل نهال به ام دی اف در این کارخانه انجام می‌شود که باید با تکمیل زنجیره تولید، ظرفیت تولید و اشتغال در این کارخانه به حداکثر برسد تا در این منطقه دیگر فرد بیکاری نداشته باشیم.

وی با تاکید بر افزایش کیفیت محصولات تولید داخل برای رقابت با محصولات خارجی، گفت: کمیت و کیفیت تولیدات داخلی باید افزایش یابد تا امکان تولید محصولات رقابتی در کشور بیش از پیش فراهم شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه سیاست و رویکرد محوری دولت سیزدهم سپردن کارها در عرصه تولید به بخش خصوصی است، گفت: تمام همت و تلاش دولت، ایجاد بستر مناسب برای حضور فعال بخش خصوصی در عرصه کار و تولید کشور است.

کد خبر 734155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.