مجموعه صنعتی پاک چوب خوزستان به بهره‌برداری رسید

مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با سرمایه‌گذاری ۶۶ میلیارد ریال امروز جمعه در آیینی با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان صبح امروز _جمعه هجدهم اسفند_ مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با سرمایه گذاری ۶۶ هزار میلیارد ریال روز جمعه با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در شهرستان شوش به بهره‌برداری رسید.

مجموعه کشت و صنعت تخته فشرده پاک چوب خوزستان با ایجاد جنگل درختان (اکالیپتوس) به مساحت ۵۵۰ هکتار در شهرستان شوش و ایجاد کارخانه ام‌دی‌اف خام و محصولات مرتبط برای ایجاد زنجیره کامل تأمین تولید از کاشت بذر تا نهال و کاشت درخت و پس از آن تولید ام‌دی‌اف خام و روکش توانسته گام مهمی را برای تأمین بخشی از مواد اولیه مورد نیاز تولید ام‌دی‌اف بردارد و وابستگی به واردات کم کند.

این مجموعه به صورت مستقیم و پایدار برای ۷۰۰ نفر در استان خوزستان اشتغال ایجاد می‌کند.

افتتاح طرح‌های پتروشیمی، بیمارستان بندر امام خمینی (ره) و سفر به مناطق عملیاتی برای حضور میان کاروان‌های راهیان نور از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به خوزستان است.

بهره‌برداری از کارخانه فولاد زمزم سه و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز انجام خواهد شد.

همچنین دیدار عمومی در شهر ایذه و بررسی روند اجرای مصوبات سفرهای قبلی مربوط به این منطقه به ویژه در زمینه آب آشامیدنی و کشاورزی، کارخانه اکسید منیزیم، کارخانه تولید ورق گرم فولادی و احداث گلخانه‌ها از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در سفر به این شهرستان است.

کد خبر 734151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.