بصیرت بالای مردم سمیرم عامل مشارکت زیاد در انتخابات بود

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: مشارکت در کل کشور به ویژه سمیرم بی‌نظیر بود و سمیرم در انتخابات ۸۵ درصد مشارکت داشتند که این یعنی بصیرت آن‌قدر زیاد بوده که رهبر یک دستوری برای رأی می‌دهد و ۸۵ درصد واجدین شرایط رأی پای کار می‌آیند.

سردار علی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: ما همه در سراسر کشور از جمله ونک دنبال این هستیم که خداوند متعال به برکت شهدا به ما خیر برساند و این به حمدالله در سال‌های طولانی که ۴۵ سال از انقلاب گذشته همواره در سراسر کشور با برگزاری یادواره‌ها برقرار است.

وی افزود: امروز همه مردم ونک در این مراسم شرکت کردند و از شهدایشان قدردانی کردند؛ کسانی که دست ما را می‌گیرند و زمانی که قرار بود به تکلیف‌شان عمل کنند به بهترین وجه ممکن عمل کردند و خیرات بزرگی را برای خودشان و نسل‌های بعدی به ارمغان گذاشتند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور تصریح کرد: ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها وظیفه‌ای که همه می‌دانند بلکه به وظایفی که مانده است در هر جای کشور و می‌بایست انجام شود و طبق روال انجام نشده می‌پردازیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که الان در دستور کار سپاه و سر تا سر کشور است؛ موضوع آب، هم آب شرب و هم آب کشاورزی است که سال ۱۴۰۳ تحت عنوان آب‌رسانی کشاورزی، آبخیزداری و آبخوان داری را شروع می‌کنیم.

سردار فدوی با اشاره به مشارکت حداکثری انتخابات عنوان کرد: مشارکت در کل کشور مخصوصاً سمیرم بی‌نظیر بود و سمیرم در انتخابات ۸۵ درصد مشارکت داشتند که این یعنی بصیرت آن‌قدر زیاد بوده که رهبر یک دستوری برای رأی می‌دهد و ۸۵ درصد واجدین شرایط رأی پای کار می‌آیند که مشارکت بی‌نظیر و عالی است.

مسلم اسماعیلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سمیرم در ادامه افزود: در ابتدای کنگره سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، یادواره سرداران و یکصد شهید شهر ونک را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: در واقع این برنامه حسن ختام خیلی مبارک و فرخنده‌ای را پشت سر گذاشت.

فرماندار سمیرم در همین رابطه گفت: امروز شاهد برگزاری کنگره شهدا در شهر ونک با بیش از یکصد شهید بودیم.

وی تصریح کرد: از آن‌جا که شهر ونک با تقدیم یکصد شهید به نظام جمهوری اسلامی ایران نقش خود را به خوبی ایفا کرد و به لطف خدا در عرصه‌های مختلف با حضور در مراسم ملی و مذهبی بی‌نظیر بوده است.

شهر ونک با تقدیم یکصد شهید به انقلاب اسلامی ایران در ۳۰ کیلومتری غرب سمیرم واقع شده‌است.

کد خبر 734119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.