خراسان شمالی یکی از قطب‌های جودو در کشور است

رئیس فدراسیون جودو خراسان شمالی را یکی از قطب‌های جودو دانست و گفت: نگاه ویژه‌ای به قهرمانان این استان در رشته جودو داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، آرش میراسماعیلی امروز_ پنجشنبه هفدهم اسفند_ در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: اواخر خرداد ماه سال آینده برای نخستین بار در تاریخ، میزبان سه رویداد آسیایی در کیش هستیم.

وی افزود: خراسان شمالی در طرح آمایش سرزمین در ورزش جودو رتبه نخست کشوری را دارد و تعداد زیادی از قهرمانان کشور در این استان فعال هستند.

رئیس فدراسیون جودو خراسان شمالی را از قطب‌های اصلی جودو عنوان کرد و گفت: نگاه ویژه‌ای به این استان و قهرمانان آن‌ها داریم که امیدواریم سال آینده با تلاش شبانه روزی نتایج بهتری حاصل شود.

میر اسماعیلی لغو تعلیق ورزش جودو پس از چهار سال را اتفاق مهمی دانست و گفت: حقانیت جودو پس از دفاع از غزه به همگان ثابت شد و از شهریور ماه امسال از حالت تعلیق بیرون آمد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت: جودوکاران قوی در این استان داریم که همین عامل باعث شده تا در دنیا بدرخشیم.

وی با تاکید بر اینکه تقویت رشته جودو را پر قدرت ادامه می‌دهیم، افزود: بستر لازم برای سرآمد شدن در این رشته فراهم است ضمن اینکه طرفدار سرسخت این رشته هستیم و برنامه‌های متعددی برای پیشرفت این رشته برای سال آینده خواهیم داشت.

کد خبر 734105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.