۳۱ کیلوگرم تریاک در کابین کامیون کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۱ کیلو تریاک در عملیات مأموران انتظامی در ایست و بازرسی شهید رشیدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خوروبیابانک، سید رضا علوی اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رشیدی در فرماندهی انتظامی شهرستان خوروبیابانک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که در این محور در حال تردد بود مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مراجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه موفق شدند تعداد ۴۶ بطری حاوی ۳۱ کیلو تریاک را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک افزود: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و دو متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

علوی در پایان مقابله قاطع و مستمر با سوداگران مرگ را از اولویت‌های اصلی پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 734104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.