فرقی نمی‌کند از چه تیمی بازیکن جوان جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: جذب بازیکنان آکادمی فرآیند کاملاً حرفه‌ای برای آینده باشگاه به‌کار می‌رود و به‌عنوان مربیان و مدیران باید به این فکر باشند و فرقی نمی‌کند از چه تیمی بازیکن به باشگاه جذب شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه امروز _پنج‌شنبه هفدهم اسفند_ در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل پیکان تهران در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: لحظات جذابی میان آخرین کنفرانس‌خبری لیگ و کنفرانس‌خبری امروز وجود داشت که لحظات جذاب لیگ تحت‌تأثیر آن بوده است. پیکان بازیکنان خوبی دارد و آماده‌ایم مقابل هواداران خودمان بازی کنیم.

وی افزود: اگر بخواهم روراست باشم از لحظات تلاشی که انجام می‌دهیم انتظار نمایش خوبی دارم. بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، جام‌حذفی و دیدارهای ملی در این بین وجود داشت و امیدوارم به شرایط خوب برگردیم. شرایط کاوه رضایی تغییر خاصی نکرده و همچنان مصدوم است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: بازیکنان آکادمی هستند که در سطح یادگیری قرار می‌گیرند و اگر کسی کیفیت داشته باشد حرفه‌ای است. سخت است بازیکنان ۱۶ تا ۱۸ سال بگیریم تا اینکه بازیکنان بزرگسال‌تر بگیریم و در کل به‌دنبال بهبود کیفیت هستیم. روز گذشته در حال تماشای بازی پایه‌های سپاهان بودم و دو بازیکن از تیم شیراز برای من جذاب بودند و طبق چیزی که می‌دانم پتانسیل پیشرفت دارند.

ژوزه مورایس ادامه داد: جذب بازیکنان آکادمی فرآیند کاملاً حرفه‌ای برای آینده باشگاه به‌کار می‌رود و به‌عنوان مربیان و مدیران باید به این فکر باشند و فرقی نمی‌کند از چه تیمی بازیکن به باشگاه جذب شود. اینکه می‌پرسید چرا از بازیکنان خودمان استفاده نکردیم باید بگویم اینطور نیست به‌دنبال کیفیت هستیم و امیدوارم نیاز نباشد دیگر به این مسئله پاسخ دهم چرا که این یک مسئله ساده‌ای است.

وی ادامه داد: ایران باید عادت کند و اگر باشگاهی به‌دنبال بازیکن است باید مبلغی طبق ارزش آن پرداخت کند، اگر بازیکنی را می‌خواهند نباید منتظر آزاد شدن وی باشند اما کسی اینجا رایگان کار نمی‌کند؛ مدیران باید درک کنند این مبلغ به ارزش پرداخت شود و در آکادمی کیفیت بهتر زمین چمن بهتر دوربین و پخش زنده بهتر باید خرج شود و در گردش باشد در غیر این صورت نسبت به کشورهای همسایه دور خواهیم بود و فوتبال ایران باید به این سمت برود.

سرمربی سپاهان گفت: ساعت بازی فردا تغییر کرده و امیدوارم هواداران بدانند که این اتفاق افتاده است، یک‌بار دیگر می‌گویم قهرمانان به قهرمانان نیاز دارند و اگر بخواهید برای بیشترین و بزرگ‌ترین دستاوردها بجنگید باید کنار هم باشید. هواداران باعث افتخار ما و شهر اصفهان هستند.

کد خبر 734098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.