همه ما از برکت شهدا برخوردار هستیم

جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: شهید زنده است و اثر وجودی دارد که باید آن را قدر دانست و در این راه حرکت کرد، استان اصفهان نیز در جبهه حق علیه باطل بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار علی فدوی امروز _ پنجشنبه هفدهم اسفند_ در حاشیه برگزاری یادواره سرداران و یکصد شهید شهر ونک شهرستان سمیرم ذیل کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان اظهار کرد: همه مردم از برکت شهدا برخوردار هستیم و در جای جای کشور در طول سال مراسمی از این قبیل دائم برقرار است.

وی افزود: ما برای شهدا به ظاهر مراسم برگزار می‌کنیم اما شهدا هستند که به داد ما می‌رسند و از وجودشان برکت گرفته‌ایم و بهرمند شده‌ایم.

همه ما از برکت شهدا برخوردار هستیم

جانشین فرماندهی کل سپاه تصریح کرد: اگر همه مردم سمیرم و ونک در یک نقطه جمع شوند برای یک شهید هم نمی‌توانند کاری کنند زیرا شهید در مقام اعلی علیین خداوند قرار دارد؛ جایی که ذهن ما هم به آن‌جا خطور نمی‌کند و بالاترین مقامی که خداوند به شهدا داده است مقام شفاعت است که شهدا می‌توانند دست ما را بگیرند چرا که این اجازه از طرف خداوند به آن‌ها داده شده است.

فدوی عنوان کرد: از دهه ۶۰ تاکنون ۴۲ سال می‌گذرد؛ مگر شهر ونک در آن زمان چند نفر جمعیت داشته که یکصد شهید تقدیم انقلاب کرده است؟ این بصیرت و عنایتی است که خداوند در طول تاریخ عنایت داشته و از زمان انقلاب اسلامی وقتی ندای حق حضرت امام را شنیدند همه بی مهابا پاسخ دادند و همه پدران و مادران شهدا می‌دانستند که وقتی جگر گوشه خود را برای جبهه بدرقه می‌کنند پای جانشان در میان است.

وی تأکید کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب جبهه آمریکا و ایادی استکبار بر علیه انقلاب شدند و دشمنان انقلاب اسلامی در دورترین نقاط خارج از ایران در حال شکست هستند زیرا انقلاب اسلامی راه حقی است که خداوند نسبت به آن عنایت دارد.

همه ما از برکت شهدا برخوردار هستیم

جانشین فرماندهی کل سپاه در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و رسانه‌ای دشمن اضافه کرد: دشمن در این‌گونه جنگ‌ها بیشتر از جنگ نظامی هزینه می‌کند و در انتخابات چند روز اخیر دشمن خیلی تلاش کرد تا مردم در انتخابات شرکت نکنند اما مشارکت ۸۵ درصدی شهرستان سمیرم نشان از بصیرت بسیار زیادی دارد که می‌دانند در این جنگ باید پای کار باشند و این عنایت بزرگی است که خدای بزرگ به ما دارد.

فدوی خاطرنشان کرد: وقتی رهبر می‌گوید باید شور انتخابات و مشارکت زیاد باشد ۸۵ درصد در سمیرم مشارکت می‌کنند و این افتخار بزرگی برای شما است.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ بعد از ۷۵ سال اشغالگری صهیونیست‌ها توسط شیطان بزرگ در فلسطین بیش از ۹۲ درصد کشورها علیه صهیونیست‌ها تظاهرات کردند و جنایات، اشغال‌گری، خباثت، کودک کشی و نسل کشی صهیونیست‌ها را تأیید و فریاد زدند و علیه آن تظاهرات کردند و این شکست راهبردی بزرگی است و غزه‌ای که خراب شد بهتر ساخته خواهد شد.

جانشین فرماندهی کل سپاه عنوان کرد: شهید زنده است و اثر وجودی دارد که باید آن را قدر دانست و در این راه حرکت کرد و خدا را شکر که این منطقه و کل استان اصفهان در جبهه حق علیه باطل بیشترین شهید را تقدیم انقلاب نموده است و خیر و برکات آن برقرار است و ونک که قسمت کوچکی از شهر سمیرم است که بیش از یکصد شهید تقدیم انقلاب کرده است.

کد خبر 734080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.