چگونه می‌توان عوارض نوسازی و کسب و پیشه را با «اصفهان من» پرداخت کرد؟

مدیره پروژه اصفهان من نحوه پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه توسط شهروندان این کلان‌شهر را تشریح کرد.

طاهره کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به روش پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه با اپلیکیشن «اصفهان من» اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با وارد شدن به سامانه my.isfahan.ir یا ورود از طریق اپلیکیشن «اصفهان من» به نشانی app.isfahan.ir و جست‌وجوی عبارت «عوارض نوسازی» یا کلیک روی گزینه عوارض نوسازی در خدمات شاخص به صفحه پرداخت عوارض دسترسی داشته باشند.

وی افزود: پس از این مرحله، از طریق ورود کد نوسازی (شماره شناسایی) درج شده در قبض‌های سال گذشته در باکس‌های مربوط به کد نوسازی و یا جست‌وجوی ملک از روی نقشه، امکان رؤیت صورتحساب عوارض وجود دارد.

مدیره پروژه اصفهان من تصریح کرد: در صورت جست‌وجوی ملک آپارتمانی از طریق نقشه، لازم است به‌صورت دستی فیلد آپارتمان (شماره واحد) تکمیل شود؛ با کلیک روی گزینه استعلام، اطلاعات مالک و ملک نمایش داده می‌شود و با انتخاب گزینه «نمایش صورتحساب»، صورتحساب ملک قابل مشاهده می‌باشد.

کمالی ادامه داد: شهروندان با انتخاب گزینه «پرداخت» می‌توانند وارد درگاه پرداخت شده و صورتحساب ملک خود را پرداخت کنند، پس از پرداخت، با استعلام مجدد کد نوسازی، امکان چاپ صورتحساب با برچسب پرداخت شده، ایجاد می‌شود.

کد خبر 734052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.