۸۸ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان زرندیه افتتاح شد

با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از ۸۲ طرح عمرانی و اقتصادی مربوط به دهه فجر در شهرستان زرندیه بهره‌برداری و عملیات اجرایی شش طرح هم آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی پیش از ظهر امروز_ پنجشنبه هفدهم اسفند_ در آئین بهره‌برداری از پل زیرگذر راه‌آهن و بلوار شهدای هسته‌ای پرندک شهرستان زرندیه اظهار کرد: این طرح‌ها با چهار هزار و ۸۸۷ میلیارد ریال اعتبار و سرمایه‌گذاری، برای ۷۹۲ نفر در این شهرستان، ایجاد اشتغال می‌کند.

وی افزود: از تعداد کل طرح‌های دهه فجر در شهرستان زرندیه، ۸۴ طرح با مجموع اعتبار یک هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و ۴ طرح با دو هزار و ۹۶۷ میلیارد ریال اعتبار و سرمایه‌گذاری، اقتصادی است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از ۸۲ طرح عمرانی و اقتصادی مربوط به دهه فجر در شهرستان زرندیه بهره‌برداری و عملیات اجرایی شش طرح هم آغاز می‌شود.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در هفته دولت سال جاری نیز ۴۵ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان زرندیه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: هم‌زمان با ایام دهه مبارک فجر، یک هزار و ۷۱۳ طرح عمرانی و اقتصادی مهم در سطح استان مرکزی افتتاح و کلنگ‌زنی شد که از این تعداد، یک هزار و ۵۲۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۹۰ طرح نیز آغاز شد.

کد خبر 734042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.