حضور بهترین یخ‌نوردان اصفهان در جام فجر

یخ‌نورد کشورمان گفت: در این دوره از مسابقات یخ‌نوردی جام فجر ۵۰ شرکت کننده حضور دارند که در دو گرایش سرعت و لید با یکدیگر رقابت می‌کنند، هشت عضو تیم اصفهان نیز در این مسابقات حضور دارند.

بهزاد پیرمرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری مسابقات یخ نوردی جام فجر اظهار کرد: از چهارشنبه هفته‌جاری هشتمین دوره از مسابقات یخ نوردی جام فجر به میزبانی قرارگاه فدراسیون کوه‌نوردی در مازندران آغاز شد. در این دوره از رقابت‌ها ۵۰ شرکت کننده حضور دارند که در دو گرایش سرعت و لید با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی افزود: چهارشنبه مسابقات شاخه لید بانوان به پایان رسید، روز گذشته نیز گرایش سرعت بانوان و آقایان برگزار شد. امروز نیز پس از مرحله مقدماتی و فینال لید آقایان، نفرات برتر برای مسابقات جهانی کیش که در فروردین برگزار می‌شود انتخاب خواهند شد.

یخ‌نورد کشورمان تصریح کرد: مجتبی هاشمی، عادل ابتداییان، امین کاظمی، حسام‌الدین ناظمی، علی ناظمی، ساحل مایلی، طاهره دیناشی، مرضیه تیغ ساز و بنده یخ نوردانی که به‌عنوان اعضای تیم اصفهان در این مسابقات حاضر هستیم.

وی با اشاره به اینکه یخ‌نوردان اصفهان جزو نفرات برتر کشور هستند، گفت: ساحل مایلی در شاخه لید موفق به کسب مقام سوم در این مسابقات شد و امیدوارم در ادامه نتایج بهتری کسب شود.

کد خبر 734041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.