سرانه خدمات آموزشی و ورزشی در قزوین افزایش پیدا می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: عملیاتی شدن مصوبه توافق با لشکر ۱۶ زرهی موجب افزایش سرانه‌ خدمات رفاهی، ورزشی و آموزشی در شرق شهر قزوین می‌شود.

حسین صلح‌جوی منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: عملیاتی شدن مصوبه توافق با لشکر ۱۶ زرهی سبب ایجاد درآمد پایدار و افزایش سرانه‌های خدماتی رفاهی ورزشی و آموزشی در شرق شهر قزوین خواهد شد.

وی افزود: یکی از توافقات بسیار خوب و ارزشمند که بعد از انقلاب اسلامی برای شهرداری قزوین بی نظیر است و آن را به فال نیک می‌گیریم، توافق با لشکر ۱۶ زرهی قزوین است که ضلع شمالی پادگان و در مسیر کانال اتفاق می‌افتد و شاهد اتفاقات خوبی در آینده خواهیم بود.

رئیس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: مجموعه تیم مدیریت شهری و فرمانده لشکر ۱۶ زرهی، تلاش وصف‌ناپذیری در تسریع روند اجرایی شدن این توافق داشتند و به امید خدا اراضی موصوف دارای سند تک‌برگ شده و تبصره یک ماده یک نیز برای اراضی اجرا شده است.

صلح‌جوی منفرد با بیان اینکه اجرای توافق با لشگر ۱۶ زرهی باعث افزایش سرانه‌های خدماتی و رفاهی در شرق قزوین می‌شود، تاکید کرد: امیدواریم هرچه زودتر شاهد گشایش معبر بلوار شهید چگینی و ادامه بلوار معلم به کمربندی آیت‌اله باریک‌بین باشیم.

وی تصریح کرد: بازگشایی خیابان شهرک ولایت به سمت باقرآباد و تهاتر زمین‌های ارتش با خدمات شهرداری و سایر اتفاقات خوب از ثمرات این توافق مهم به حساب می‌آید و امیدواریم برای اجرای سریع توافق و خدمات مطلوب به شهروندان و حل بسیاری از مشکلات نشست‌های بیشتر با فرماندهی لشگر ۱۶ زرهی داشته باشیم.

کد خبر 734025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.