رونمایی از پوستر چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی

دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی از رونمایی پوستر چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در نماز جمعه روز هجدهم اسفند در مصلای امام خمینی(ره) خبر داد.

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از رونمایی پوستر چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در نماز جمعه روز هجدهم اسفند خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با حضور امام جمعه بجنورد و نمازگزاران در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم از بیست و یکم اسفند مصادف با سی‌ام شعبان فعالیت خود را در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد آغاز می‌کند، افزود: نمایشگاه امسال با شعار «می‌خوانمت» در قالب غرفه‌های فروش کتب دینی و قرآنی، محافل انس با قرآن، ارائه خدمات قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی، کرسی‌های تلاوت و نشست‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده است.

دبیر ستاد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در خراسان شمالی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ غرفه در این نمایشگاه پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌های جنبی نمایشگاه از جمله نشست‌های قرآنی، محافل قرآنی، پاسخگویی به مسائل شرعی، ایستگاه‌های نقاشی و قصص قرآنی ویژه کودکان است.

رضایی گفت: این رویداد تا بیست‌وهفتم اسفند مصادف با ششم ماه مبارک رمضان ادامه دارد و ساعت بازدید ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد است.

کد خبر 733963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.