نصب ۲۵ المان در شهرکرد هم‌زمان با نوروز و ماه مبارک رمضان

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهرکرد گفت: ۲۵ المان هم‌زمان با عید نوروز و ماه مبارک رمضان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در شهرکرد نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری شهرکرد، اکبر ایازی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: این ویژه‌برنامه‌ها در چهار حوزه فرهنگی و جشن، المان‌های شهری ثابت، مناسبتی، نوروز و رمضان، دیوارنگاری‌ها و نقاشی، پاک‌سازی و پیرایش شهری با جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی و حذف زوائد بصری اجرا می‌شود.

وی افزود: ۲۵ المان شهری همزمان با عید نوروز و ماه مبارک رمضان توسط سازمان فرهنگی در شهرکرد نصب می‌شود.

ایازی با بیان اینکه تعداد ۱۵ المان نوروزی جدید و تعداد ۱۰ المان نیز از سال گذشته در دست ساخت، بازسازی و زیباسازی قرار دارد که هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز در سطح شهر نصب می‌شوند، اضافه کرد: المان‌های هفت‌سین و ماه مبارک رمضان به صورت ترکیبی در ورودی‌های شهر نصب می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: هم‌زمان با تحویل سال نو و آغاز سال جدید، جشن نوروزی در نوروزگاه شهرکرد با حضور عموم مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

وی گفت: هم‌اکنون در ۱۲ نقطه از شهر از جمله ترمینال آزادی، میدان دانش، دانشکده فنی و حرفه‌ای، منظریه، صداوسیما و خیابان سعدی دیوارنگاری انجام شده است.

ایازی افزود: ساماندهی و جمع‌آوری ۲۱ تابلوی تبلیغاتی و پاک‌سازی دیوارنوشته‌های غیرمجاز سطح شهر از جمله خیابان‌های شهید مطهری، خواجه نصیرالدین، منظریه، ۱۷ شهریور، ناحیه غرب شهرکرد و چهارراه دروازه فارسان به‌منظور زیباسازی از دیگر برنامه‌های اجراشده توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد است.

کد خبر 733947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.