کاهش ۱۴ درصدی متوفیان تصادفات درون شهری در کردستان

رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: متوفیان ناشی از تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری استان در بازه زمانی ۱۱ ماهه ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رضا همتی‌زاده اظهار کرد: متوفیان ناشی از تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری استان در بازه زمانی ۱۱ ماهه ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته در طول سال ۱۴۰۲ بیشترین علل تصادفات در سطح استان به علت عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

رئیس پلیس راهور استان کردستان، عوامل مؤثر بر کاهش شدت تصادفات را رعایت قوانین و مقررات ترافیکی از طرف مردم بافرهنگ کردستان، همکاری خوب دستگاه‌های مرتبط با امر ترافیک، برطرف کردن نقاط حادثه خیز و حضور مستمر و مؤثر کارکنان پلیس راهور دانست.

سرهنگ همتی‌زاده با قدردانی از همکاری خوب رانندگان و مسئولان در راستای کاهش تصادفات، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری رانندگان و مردم فهیم و قانونمند استان در جهت انضباط ترافیکی بیشتر تلاش کرده و شاهد کاهش روند تصادفات در استان باشیم.

به گزارش ایمنا، در همایش سالانه رؤسای پلیس‌های راه و راهور استان‌های سراسر کشور که در روز چهارشنبه شانزدهم اسفند در تهران برگزار شد، فرمانده انتظامی کل کشور با اهدا لوح یادبود از فعالیت‌های رئیس پلیس راهور استان کردستان در راستای کاهش ۱۴ درصدی تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تقدیر کرد.

کد خبر 733913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.