دستگیری اراذل و اوباش قمه به دست در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش قمه به دست که در یکی از بلوارهای شیراز ایجاد مزاحمت کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرج شجاعی اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع مزاحمت اراذل و اوباش شمشیر به دست برای یک راننده در بلوار حسینی الهاشمی شهر شیراز و درخواست شهروندان از پلیس برای برخورد با وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی، کمتر از ۲۴ ساعت از زمان انتشار فیلم در فضای مجازی، فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را هنگام تردد در یکی از خیابان‌های سطح شهر شیراز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد اراذل و اوباش برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ جهت سیر مراحل قانونی انتقال داده شد.

شجاعی ضمن تشکر از همکاری شهروندان با پلیس در راستای شناسایی و برخورد با مجرمین، تصریح کرد: پلیس با هر گونه اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 733891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.