خانه‌تکانی کرمانشاه برای پذیرایی از مهمانان نوروزی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اشاره به بازدید تیم‌های نظارتی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر از مجموعه‌های اقامتی، پذیرایی و خدماتی استان، گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در جریان برنامه‌های نوروزی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، داریوش فرمانی امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند _ در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی که به ریاست محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در سالن شهید سلیمانی استانداری با حضور اعضای ستاد برگزار شد، از آمادگی تأسیسات گردشگری و مراکز خدماتی، رفاهی و تفریحی استان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

وی اشاره‌ای به بازدید تیم‌های نظارتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی و سایر دستگاه‌های عضو ستاد از مجموعه‌های اقامتی، پذیرایی و خدماتی داشت و گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در جریان برنامه‌ها قرار دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه در حوزه راهداری با توجه به وجود تفاهم‌نامه‌ای که میان دو وزارتخانه وجود دارد، نصب تابلوهای گردشگری در مسیرهای اصلی و استفاده از ظرفیت بیلبوردهای جاده‌ای برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان استفاده شود.

وی در خصوص کمیته هماهنگی امور شهرداری‌های استان، گفت: بازدید از وضعیت شهرها و عملکرد شهرداری‌ها در حوزه آمادگی نوروز و افزایش ظرفیت سرویس‌های بهداشتی عمومی انجام شده و جمع‌آوری نخاله‌ها و سگ‌های ولگرد، رنگ‌آمیزی، مناسب سازی فضای شهری از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود.

فرمانی از کمیته ستاد اقامه نماز خواست، که در بحث باز بودن سرویس‌های بهداشتی مساجد در مسیرهای اصلی در طول شبانه‌روز و خدمات‌دهی به مسافران هماهنگی‌های لازم را انجام دهند و شهرداری‌ها نیز سرویس‌های بهداشتی را در ایام نوروز در طول شبانه‌روزی با امکانات مناسب برای خدمات‌دهی آماده کنند.

وی با اشاره به مانور آمادگی اجرای خدمات سفر در پارک شرقی کرمانشاه، گفت: احداث بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرها و طاق‌بستان یکی از اقداماتی است که در ایام نوروز انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با تأکید بر حفظ شئونات ماه مبارک رمضان در کنار خدمات مناسب به مسافران نوروزی از تدارک برنامه‌های مناسبی متناسب با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در اماکن تاریخی و گردشگری استان سخن گفت.

کد خبر 733886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.