همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری با محوریت معرفی ظرفیت‌های کردستان برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان از برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان خبر داد و گفت: شناسایی و معرفی ظرفیت‌های استان کردستان به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تجار از اهداف این همایش است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علی نوری، شامگاه _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در اولین جلسه هماهنگی برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این همایش سرمایه‌گذاری که در اواخر فصل بهار و یا اوایل تابستان سال آینده برگزار خواهد شد، ظرفیت بسیار ویژه‌ای است که باید برای توسعه استان از آن بهره گرفت.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش معرفی ظرفیت‌های استان به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تجار است، افزود: اگر این همایش به خوبی برگزار شود به عنوان یک عملکرد موفق و بسیار خوب از استان در ذهن‌ها به یادگار خواهد ماند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان به لزوم ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: از ظرفیت این همایش برای ایجاد زیرساخت‌ها استفاده شود.

نوری با اشاره به ضرورت پیگیری مستمر در نحوه برگزاری این همایش، تاکید کرد: تمامی کمیته‌های این همایش باید به صورت جدی به موضوع ورود کنند و همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به ورود هلدینگ‌های مطرح کشور به بحث سرمایه‌گذاری در استان تصریح کرد: مدیران بومی استان باید از فرصت بهره گیرند و دلسوزانه برای استان کار کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان از معرفی پنج حوزه اصلی سرمایه‌گذاری استان در همایش یاد شده خبر داد و افزود: یکی از محورهای این همایش ورود فناوری به بخش کشاورزی استان است لذا در تمامی محورها باید دستگاه‌های متولی باید نحوه اجرا را به طور ویژه مدنظر قرار دهند.

کد خبر 733880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.