۸۰۰۰ نهال به نیت شهدای استان همدان تقدیم شهروندان می‌شود

شهردار همدان ضمن تبریک هفته درختکاری گفت: شهرداری همدان امسال هم طبق روال هر ساله ۸۰۰۰ اصله نهال مثمر به نیت ۸۰۰۰ شهید استان همدان تدارک دیده است تا شاهد شهری سرسبز و زیبا و با نشاط باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سید مسعود حسینی امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم شهرداری همدان در راستای توسعه فضای سبز و درختکاری اظهار کرد: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت https://simasabz.hamedan.ir نسبت به ثبت نام نهال‌ها اقدام کنند و همکاران ما در شهرداری همدان آمادگی دارند به منازل شهروندان مراجعه و نهال‌ها را بکارند.

وی افزود: حفظ محیط زیست و ارزش‌گذاری به درختکاری امری بسیار مهم و ارزشمند است که دین اسلام به آن سفارش کرده و مورد تاکید مقام معظم رهبری می‌باشد.

شهردار همدان فضای سبز را شریان حیاتی شهر همدان دانست و ادامه داد: امیداست با این سنت حسنه و پسندیده شاهد شکل گیری فضای سبز در ابعاد بزرگ در شهر همدان باشیم و از شهروندان درخواست داریم در رشد و توسعه فضای سبز یاریگر شهرداری همدان باشند.

حسینی اضافه کرد: اگر شهروندان درخواست درخت داشتند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و یا در سایت ثبت نام کنند تا اقدامات و تمهیدات لازم توسط همکاران ما برای کاشت درخت صورت بگیرد.

کد خبر 733879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.