اختصاص ۴۶۰میلیارد تومان به  اشتغال مددجویان استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از بودجه هفت هزار و ۶۱۰ میلیارد ریالی تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال را از محل تبصره ۱۸ به اشتغال اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در آئین خودکفایی چهار هزار و ۳۰۰ مددجوی کمیته امداد استان مرکزی اظهار کرد: امید می‌رود با همکاری بانک‌ها، تمام این مبلغ به مددجویان اختصاص یابد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی سال گذشته چهار هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به چهار هزار و ۷۰۰ مددجو پرداخت کرده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: این نهاد انقلابی در استان مرکزی از بودجه هفت هزار و ۶۱۰ میلیارد ریالی تاکنون چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال را از محل تبصره ۱۸ به اشتغال اختصاص داده است.

مخلص‌الائمه افزود: منحصربه فردترین ویژگی کمیته امداد درخشیدن نام امام بر تارک این نهاد است و روح بلند امام همراه این نهاد مردم محور و مردم پایه است و بیش از آنکه دولت کنارش باشد، مردم در کنار آن هستند.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های این نهاد دیوان‌سالار نبودن آن است که با تشخیص درست و هم‌افزایی با دیگر نهادهای حمایتی از بار محرومیت زدایی می‌کاهد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه کمیته امداد در طول حیات خود، ساختار پویایی خود را حفظ کرده است گفت: این نهاد انقلابی اقدامات خوبی را با همراهی مردم و خیران انجام داده است.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت کمیته امداد در بحث اشتغالزایی هم قابل توجه است، بالاترین رشد اشتغال در دنیا مربوط به انقلاب اسلامی است که هرچند با افزایش فارغ‌التحصیلان نامطلوب انقلاب هنوز فاصله داریم.

ایجاد سه هزار و ۷۶۱ فقره اشتغال پایدار در استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی هم گفت: این نهاد حمایتی تاکنون چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از طریق بانک‌ها برای ایجاد اشتغال خانوارها پرداخت کرده و سه هزار و ۷۶۱ فقره اشتغال پایدار امسال ایجاد کرده است.

مجید مؤمنی با بیان اینکه ۵۴ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند اظهار کرد: از این تعداد ۴۳ هزار خانوار معیشت بگیر هستند.

وی افزود: برای توانمندسازی مددجویان ۱۴ هزار خانواده مستعد از بین ۴۳ هزار خانوار معیشت‌بگیر شرایط اشتغال ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه ساخت شش هزار و ۵۰۰ مسکن شهری و روستایی در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و ۷۹ خانه در دست ساخت است و امروز ۱۵۳ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش واگذار می‌شود.

کد خبر 733861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.