پرداخت ۳۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور گفت: امسال ۳۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حسین خدرویسی ظهر امروز _چهارشنبه شانزدهم_ اسفند در مراسم خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان مرکزی اظهار کرد: رسالت اصلی کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار است و ۵۰ درصد از سهم هر استان در بخش اشتغال هزینه می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه استان مرکزی از این نظر جز استان‌های پیشرو در کشور است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تصریح کرد: امسال ۳۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

خدرویسی افزود: بنا بر حکم رئیس جمهور و مصوبه شورای اشتغال، ۵۰ درصد از سهم تسهیلات اشتغال هر استان به دهک یک تا هفت اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: توانمندسازی و ایجاد درآمدهای پایدار و باثبات برای مددجویان از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه این نهاد حمایتی تمام ظرفیت خود را برای تحقق این مهم به کار گرفته است گفت: ماهانه بیش از ۲,۷۰۰ میلیارد تومان به حساب نیازمندان واریز می‌شود و این نهاد بیش از ۱۲۰ خدمت به مددجویان ارائه می‌دهد.

خدرویسی اضافه کرد: دو و نیم میلیون خانوار با جمعیتی بالغ بر پنج میلیون نفر تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

وی اظهار کرد: به زودی جشن توانمندسازی ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور مقامات بلندپایه در تهران برگزار می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور تصریح کرد: این نهاد انقلابی در کشور ۷۵ هزار سری جهیزیه با اعتبار ۱,۵۰۰ میلیارد تومان توزیع و در بخش آموزشی و پرورشی هم تعداد قابل توجهی از نخبگان و مسئولان نظام از خانواده و مددجویان کمیته امداد هستند.

خدرویسی افزود: بر اساس منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری، توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار در رأس سیاست‌های کمیته امداد قرار دارد.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان مرکزی در شاخص‌های متعدد در سطح کشور برتر است، امسال با تلاش کارکنان این نهاد و مشارکت خیرین ۸۱۵ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال به نوعروسان تخت حمایت اهدا شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کشور گفت: علاوه بر توزیع جهیزیه، ۱۵۰ هزار قلم کالای اساسی و ضروری بین مددجویان کمیته امداد در کشور توزیع شد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم توزیع ۲۴۵ سری جهیزیه، اهدای ۱۵۳ واحد مسکونی به مددجویان و قدردانی از کارآفرینان برتر استان مرکزی انجام شد.

کد خبر 733855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.