رفع ۳۱ نقطه حادثه‌خیز همدان

استاندار همدان با بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز در استان یک اقدام جهادی بود گفت: قرار بر این بود ۲۱ نقطه اصلاح شود که ۳۱ نقطه انجام شده و کاری ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز _چهارشنبه شانزدهم اسفند_ در جلسه راهبری وضعیت تصادفات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه و جدیت در حوزه راه‌ها باعث کاهش آمار تصادفات در استان شده است و البته باید بیش از پیش به رفع نقاط حادثه‌خیز بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه تدابیر و راهبردهای اتخاذ شده باعث شد استان همدان در کاهش تصادفات حائز رتبه شود افزود: در ایام زمستان امسال عوامل راهداری، پلیس راه و راهور در روان‌سازی ترافیک اقدامات خوبی انجام دادند که قدردان هستیم.

استاندار همدان با تأکید به اینکه در ستاد سفر نوروزی با انسجام بخشی باید فضای مناسبی در ارائه خدمات به مردم و مسافران باشد ادامه داد: امسال ایام پایانی سال مقارن با ایام بهار قرآنی است که به فال نیک می‌گیریم و اهتمام جدی در ارائه خدمات نوروزی داشته باشیم.

قاسمی‌فرزاد بهره‌مندی از ۴۰ دستگاه خودروی پلیسی را در کنترل محورهای پرترافیک استان مؤثر دانست و اضافه کرد: اصلاح نقاط حادثه خیز در استان نیز اقدام جهادی انجام بوده است؛ قرار بود ۲۱ نقطه اصلاح شود که انجام ۳۱ نقطه ارزشمند است.

وی به اینکه اعتبارات لازم برای روشنایی معابر از جمله گردنه اسدآباد تخصیص یافت خاطرنشان کرد: فاصله گذاری و قراردادن موانع برای جداسازی دو لاین رفت و برگشت گردنه اسدآباد از جمله اقدامات بوده که باعث شده بسیاری از مخاطرات آن محور رفع شود.

استاندار همدان تعبیه توقفگاه‌ها برای استراحت مسافران به ویژه رانندگان در هنگام رانندگی طی ایام نوروز را مهم برشمرد و بیان کرد: ارسال پیامک خوشامدگویی و تأکید به رعایت نکات ایمنی با ورود به محورهای مخاطره‌آمیز در نوروز در دستور کار باشد.

قاسمی‌فرزاد تسریع در اجرای پلن محور فیروزان و نهاوند را تأکید کرد و افزود: حضور اورژانس در پایگاه‌های جاده‌ای و پلیس طی ایام نوروز به مانند گذشته مورد توجه باشد. وی برخورد با رانندگان پرخطر در کنترل تصادفات را مؤثر دانست و خواستار توجه به این موضوع شد.

وی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد و ادامه داد: ۲۷ هزار و ۳۴۹ نفر در بخش‌های مختلف کار برگزاری، اجرا و پشتیبانی انتخابات را بر عهده داشتند و زحمات زیادی کشیدند که قدردان هستیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مردم همدان ۱۱ اسفندماه یک حماسه بزرگ را با وجود همه مشکلات و تبلیغات دشمن برعدم مشارکت، رقم زدند خاطرنشان کرد: مشارکت قریب به ۵۰ درصدی مردم استان در انتخابات جای شکر و قدردانی دارد.

کد خبر 733851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.