نصب و اصلاح بیش از ۳۸۰ تابلوی شهری در قزوین

شهردار قزوین از نصب و اصلاح بیش از ۳۸۰ تابلوی شناسایی معابر شهری در سال جاری خبر داد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از اصلاح و نصب بیش از ۳۸۰ تابلوی معابر از ابتدای سال جاری خبر داد و اظهار کرد: نصب، تعمیر و اصلاح تابلوهای معابر در دستور کار سازمان زیباسازی قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست‌های شهروندان برای نصب تابلوهای معرفی معابر و کوچه‌ها این سازمان پس از شناسایی مکان‌های نصب و جانمایی تابلوها، نسبت به نصب، تعویض و اصلاح تابلوها اقدام کرد.

شهردار قزوین ادامه داد: در سال جاری ۳۸۰ تابلوی معابر و کوچه‌ها تعمیر، اصلاح، تعویض و نصب شد که از این تعداد ۱۳۰ مورد تابلوی پایه دار، ۱۲۰ مورد تابلوی دیواری و۳۰ مورد از تابلوها نیز تعمیر، تعویض و اصلاح شد.

صباغی افزود: تعداد ۱۵۰ مورد از تابلوهای شناسایی در نواحی منفصل شهری نیز نصب شد که ۷۰ مورد دیواری و ۸۰ مورد تابلوی پایه دار ماست. همچنین نصب ۱۱۰ مورد از تابلوها از سوی سامانه ۱۳۷ به سازمان زیباسازی ارجاع داده شده بود.

وی ادامه داد: در ضمن تعداد ۱۰۰ مورد از شبرنگ‌ها اصلاح و پایه‌های تابلوها هم تعمیر یا تعویض شد. هدف از نصب تابلوها هم رفاه حال و دسترسی راحت‌تر مردم به مکان‌ها، مراکز و منازل موردنظر، دسترسی آسان به آدرس‌ها به‌ویژه در موارد مربوط به امور پستی است.

کد خبر 733849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.